اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فتنه ۸۸ را زمانی کلید زدند که رهبر انقلاب گفتند از رأی «جمهور» حمایت می‌کنم

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: فتنه ۸۸ را زمانی کلید زدند که رهبر انقلاب گفتند از رأی «جمهور» حمایت می‌کنم.

فتنه ۸۸ را زمانی کلید زدند که رهبر انقلاب گفتند از رأی «جمهور» حمایت می‌کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیّد نظام‌الدین موسوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و آغاز دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» که در مسجد لولاگر تهران ـ مسجد مورد تعرض فتنه‌گران در سال ۸۸ ـ برگزار شد، گفت: عده‌ای همواره تلاش می‌کنند بگویند نظام مبتنی بر ولایت فقیه یک نظام غیرمردمی است. این در حالی است که با رجوع به اندیشه حضرت امام(ره) می‌بینیم که مردم جایگاه واقعی دارند نه نمایشی.

وی با بیان اینکه نگاه‌های مارکسیستی و پارلمانتاریستی، وقعی به نقش مردم نمی‌نهادند، گفت: حضرت امام با تکیه بر مردم و وارد کردن مردم به عرصه انقلاب را به پیروزی رساند.

موسوی افزود: بعد از انقلاب هم عده‌ای می‌گفتند حال که مردم انقلاب کردند، دیگر به خانه‌هایشان بروند تا تکنوکرات‌ها اداره کشور را به‌عهده بگیرند. در مقابل این اندیشه، امام بسیج را تأسیس کرد و باز هم بر حضور مردم تأکید کردند.

نماینده تهران با بیان اینکه ۹ دی نیز یک بار دیگر مردمی بودن نظام را نشان داد، گفت: اصلا فتنه ۸۸ از آنجایی شروع شد که رهبر انقلاب گفتند از رأی جمهور دفاع می‌کنم. این درحالی بود که عده‌ای رأی مردم را کیفی‌سازی می‌کردند. 

موسوی تصریح کرد: رهبر انقلاب در مقابل شورشی ایستادند که یک عده اشرافی بر علیه جمهوریت به راه انداختند.

موسوی با اشاره به ادعای تقلب ترامپ در انتخابات آمریکا و‌ شباهت آن با ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ در ایران گفت: مدل مواجه رسانه‌های غربی با این دو موضوع مشابه، کاملاً متفاوت است.

وی افزود: با اینکه ادعای آزادی مطرح می‌کنند و می‌گویند شبکه‌های اجتماعی صرفاً یک پلتفورم هستند، اما دیدیم که به توییت های ترامپ، برچسب زده شد. این یعنی هسته اصلی هیئت حاکمه آمریکا، اجازه نمی‌دهد حتی رییس‌جمهور این کشور، سخنی بگوید که برخلاف منافع آن‌ها باشد.

موسوی با اشاره با رهاشدگی فضای مجازی در کشور گفت: ما اتفاقاً طرفدار بیشتر شدن فضای مجازی و اینترنت در کشور هستیم و می‌گوییم همه‌ روستاهای کشور هم باید از اینترنت بهره‌مند باشند، اما تمام حرف دلسوزان کشور این است که همانطور که نسبت به ورود کالای قاچاق به کشور، حساسیت وجود دارد، نسبت به مدیریت این فضا نیز حساس باشیم و اجازه ندهیم مدیریت آن در دست دشمنان ملت ایران باشد.

نماینده تهران با اشاره به حذف تصویر سردار سلیمانی در صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات گفت: مایه ننگ ماست که وزیر ارتباطات نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

موسوی افزود: عده‌ای همانطور که در حوزه‌های هسته‌ای و نظامی مخالف استقلال کشور هستند در عرصه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز مخالف استقلال هستند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: ما امروز باید ده‌ها پلتفورم داخلی می‌داشتیم تا مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول