اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«اتحاد در میدان»؛ پیام رزمایش مشترک غزه به روایت گروه‌های مقاومت

رئیس دفتر سیاسی حماس و برخی دیگر از سران گروه‌های مقاومت تصریح کردند، برگزاری رزمایش «الرکن شدید» بر اتحاد میدانی به عنوان گزینه‌ای راهبردی تأکید می‌کند.

«اتحاد در میدان»؛ پیام رزمایش مشترک غزه به روایت گروه‌های مقاومت

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطینی سه‌شنبه (دیروز) برای اولین بار به صورت مشترک رزمایشی بزرگ در نوار غزه برگزار کردند.

پیام اسماعیل هنیه

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به همین مناسبت پیامی به گروه‌های مقاومتی شرکت‌کننده در رزمایش «الرکن الشدید» فرستاد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، هنیه ضمن تأکید بر اینکه ملت فلسطین بر گزینه مقاومت اصرار دارد، افزود، این رزمایش، نحوه کار گروه‌های مقاومت در آینده از طریق اتاق عملیات مشترک را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد، این رزمایش «پیام قدرت و وحدت» گروه‌های فلسطینی در نوار غزه بود و بر آمادگی همیشگی مجاهدان در هر زمانی تأکید کرد.

هنیه در ادامه گفت، این رزمایش که در نوع خود اولین بود بر وحدت میدانی به عنوان یک گزینه راهبردی مقاومتی و آمادگی گروه‌های مقاومت برای واکنش به هر اقدام دشمن در چارچوب نظریه بازدارندگی تأکید کرد؛ نظریه‌ای که مقاومت آن را تحکیلم بخشیده است.

اسماعیل رضوان

«اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد جنبش حماس نیز به شبکه «المسیره» گفت، پیام اول رزمایش مذکور برای دشمن صهیونیستی است مبنی بر اینکه مقاومت برای پاسخ به هر تجاوز یا حماقت صهیونیستی آماده است.

وی ضمن تبریک برگزاری این رزمایش و تأکید بر وحدت کار مقاومتی، افزود، الرکن‌الشدید تأکید کرد که مقاومت به شکلی واضح ارتقا یافته و قابلیت پاسخگویی به هر تجاوزی را دارد. رضوان ادامه داد: اجازه تغییر قواعد درگیری را نمی‌دهیم، پاسخ گلوله‌باران، گلوله‌باران و پاسخ خون، خون است.

وی نصیب سازش‌کنندگان با رژیم صهیونیستی را تنها خواری و ذلت دانست و افزود، مقاومت به عنوان مدافع مسجدالاقصی باقی خواهد ماند و محاصره غزه توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها منجر به توقف مسیر مقاومت و آزادسازی نخواهد شد.

رضوان گفت، دشمن جرأت نکرد به این رزمایش که در روز روشن و جلوی چشمانش برگزار شد، پاسخ دهد زیرا می‌داند هر حماقتی با پاسخ روبرو خواهد شد.

جنبش «مجاهدین»

«نائل ابوعوده» از فرماندهان جنبش «المجاهدین» هم گفت، رزمایش الرکن الشدی حامل پیام هشدار برای سران رژیم اشغالگر صهیونیستی بود و هر حماقتی از سوی این رژیم با پاسخ واحد و قدرتمند گروه‌های مقاومت روبرو خواهد شد.

وی تأکید کرد، سلاح مقاومت ضامن گرفتن حقوق کامل ملت فلسطین از رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

ابوعوده ادامه داد، این رزمایش که در چارچوب تقویت کار مشترک و توان مجاهدان مقاومت برگزار شد منجر به ایجاد ترس و رعب در فلسطین اشغالی شده است.

گردان‌های شهدای الاقصی

«ابومحمد» سخنگوی گردان‌های «شهداء الاقصی-لواء نضال العامودی»  در اظهارات خود گفت، رزمایش الرکن الشدید پیامی واحد به دشمن صهیونیستی مبنی بر این بود که مقاومت با تمام قدرت خود متحد است.

وی افزود، الرکن‌الشدید بر «وحدت کلمه، تفنگ و موشک» تأکید کرد و به دشمن فهماند مقاومت آماده پاسخ به هر حماقتی است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول