اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

زارعی : ۹دی و تشییع سلیمانی عملیات‌های بین‌المللی ملت بود

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: در تجربه های جهانی، کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که با اجتماعات ملی، به تولید عملیات های بین المللی مبادرت کند بین المللی شدن ملت و بین المللی فکردن ملت و سیاسی بودن ملت در انحصار انقلاب اسلامی ایران است.

زارعی : ۹دی و تشییع سلیمانی عملیات‌های بین‌المللی ملت بود

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید در آیین رونمایی از آثار جدید منوچهر محمدی که که از سوی سازمان بسیج اساتید کشور و انجمن انقلاب اسلامی  به مناسبت ۹ دی برگزار شد، گفت : انتخابات در ایران پسا انقلاب اسلامی خار چشم لیبرال دموکراسی است چون فصل ممیز ایران و ساختار ارتجاعی پهلوی و رژیم های ارتجاعی حامی غرب در منطقه ما مردم سالاری است.

وی افزود: از این رو یورش به صندوق های رای و نبردهای سنگین هشت ماهه آمریکا و  کشورهای اروپایی با کمک نیروهای میدانی فتنه در تهران و در برخی شهرهای بزرگ ایران از طریق درگیری و شرارت و آتش زدن نه صرفا برای براندازی بلکه برای سیطره استبداد و حذف انتخابات بود زیرا در صورت مقاومت نکردن رهبری حکیم و مردم سالار برای حفظ نتایج مشارکت ملی قهر کردن ملت از انتخابات و همچنین بی اعتمادی به دیگر انتخابات ها منجر می شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در اینجا بود که ملت در کنار رهبر مردم سالار اما جلوتر از دیگر ساختارهای قدرت و سیاست به میدان آمد و هشت ماه برای دموکراسی و تداوم حیات انقلاب در مقابل حزب های قدرت طلب و رجال  شرور و کشورهای حامی آنها  ایستادگی کرد این یکی از بزرگترین عملیات های بین المللی ملت بود که به ارتقای جایگاه ایران در منطقه و جهان انجامید این مهارت ملی تقریبا در انحصار ملت ایران است چون از یک انقلاب زنده برخوردار است .

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس گفت : در باره قیام پسا ترور  سپهبد اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی هم این وضع تکرار شد و ملت ایران از موقعیت های قومی، مذهبی، محلی، استانی و ملی در شعاعی بین المللی عملیات کرد زیرا آمریکایی ها، آل سعود، رژیم صهیونیستی و حامیان اروپایی آنها با کارگردانی سیا و پنتاگون یک ایرانی که در قامت بین المللی برای کرامت انسان و سعادت و صلح کار می کرد را ترور کرد.

زارعی گفت: ایرانیان اما در تشییع سردار دلها یک رستاخیز انسانی تولید کردند و بدون دعوت کسی و بدون تبلیغات حکومتی، در تهران و شهرستان ها و روستاها از زمین کنده شده و قیام کردند و چون در عصر ارتباطات هستیم جهان این عملیات را و این تصویرسازی های ملی برای جامعه بین المللی را با چشم خود دیدند.

وی اظهار داشت: در واقع ۹دی و تشییع شهید سلیمانی بزرگترین عملیات‌های ملی در شعاع بین المللی و جهانی بود، بین المللی شدن ملت، بین المللی فکر کردن ملت و سیاسی بودن ملت در انحصار انقلاب اسلامی است همه باید  برای ماندگاری و بسط  این مهارت ها ی ملی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول