اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت بسته کمک معیشتی طراحی کرده و توزیع کند

نماینده رودبار در مجلس با اشاره به شرایط سخت اقتصادی خطاب به دولت گفت: بسته معیشتی را خودتان طراحی و بین مردم تقسیم کنید زیرا استان‌های محروم دیگر تاب فشار اقتصادی را ندارند.

دولت بسته کمک معیشتی طراحی کرده و توزیع کند

خبرگزاری فارس - عباس امامی:  مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه 10 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: استان‌های محروم تاب این حجم از سختی و فشار را ندارند، اما شما به جای دلجویی و همراهی از نمایندگان شکایت می‌کنید؟ که کار درستی نیست.

وی افزود: منابع، درآمد و مصارف در لایحه بودجه ۱۴۰۰ به صورت کارشناسی و منطقی در نظر گرفته نشده است.

گودرزوند خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: قالیباف از سر دلسوزی، مردانگی و برادری از شما خواست با مجلس همراهی کنید، چرا که دولت‌ها، دولت ملت، نظام اسلامی و خون شهدا هستند، اما هر اقدامی که مجلس انجام داد شما سد دفاعی در مقابل آن درست کردید؛ بزرگان مجلس از شما خواستند درباره معیشت مردم و اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها، طرحی ارائه کنید، اما اکنون که مجلس این کار را انجام داد، شما نسبت به آن بی توجهی می‌کنید.

نماینده مردم رودبار در مجلس اظهار داشت: از دولت می‌خواهم بزرگی کرده و بسته معیشتی را خودش طراحی و تقسیم کند، چرا که مردم در شرایط فعلی به شدت تحت فشار هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول