اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صعود فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر افتخار بزرگی برای ورزش هرمزگان است

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه با هیئت فوتبال رودان گفت: صعود تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر باعث افتخار استان و ورزش بانوان است.

صعود فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر افتخار بزرگی برای ورزش هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری امروز اظهار کرد: وجود مشکلات موجود هیئت فوتبال رودان، تلاش ها وپیگیری های مستمری انجام شده و تیم فوتسال بانوان رودان به نمایندگی از استان هرمزگان به لیگ برتر صعود کرد که این صعود  باعث افتخار و ارزشمندی جایگاه فوتسال بانوان  استان است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های لازم در جهت مطالبات تیم در زمینه‌های کادر فنی، برگزاری میزبانی‌ها، حضور تیم در مسابقات رفت و برگشت، تجهیزات، برآورد هزینه ها و ... انجام خواهد شد و اداره کل ورزش وجوانان استان در حد توان از این تیم بانوان نیز حمایت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد:جهت حمایت بیشتر تیم ،پیگیری های لازم از بخش های اقتصادی استان انجام خواهیم داد.

امیاری عنوان کرد: ورزش جایگاهی ویژه در جامعه دارد و پیروزی‌ها و افتخاراتی که تیم‌ها و ورزشکاران در میادین ورزشی بدست می آورند، باعث شور و نشاط در جامعه می شود و حضور بانوان ورزشکار نیز انگیزه‌ای برای سایر بانوان برای حضور در میادین ورزشی خواهد شد.

وی افزود: ورزش رودان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های وزنه برداری، کشتی، دوومیدانی، فوتبال و... دارد و باید به زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان نگاه ویژه‌ای شود تا مشکلات موجود رفع گردد.* 

در ادامه رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان ضمن تبریک به این تیم اعلام داشت: هیئت فوتبال نیز در حد توان حامی و پشتیبان تیم‌های فعال و افتخارآفرین خواهد بود.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول