اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مکتب سردار سلیمانی انسان‌ساز است/حمایت از ولایت عامل اقتدار کشور

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را انسان‌ساز خواند و گفت: دشمن با انحراف افکار عمومی سعی بر تضعیف ولایت دارد پس باید بصیرت‌افزایی کنیم.

مکتب سردار سلیمانی انسان‌ساز است/حمایت از ولایت عامل اقتدار کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مرتضی سیاهوشی ظهر امروز در نشست بصیرتی به مناسبت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در جمع دانشجویان بسیجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مکتب را برای امام راحل و سردار سلیمانی به کار بردند اظهار کرد: مکتب باید از یک جامعیت برخوردار بوده و نقش الگویی داشته باشد که مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این گونه است.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی می‌تواند انسان را به سعادت برساند، چراکه انسان‌ساز است افزود: شهید سلیمانی در ولایت‌مداری، اخلاص، تدین و تقوا و سیاستمداری زبان‌زد عام و خاص بود، برهمین اساس رهبری سردار را یک مکتب خواند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه بعد از وصیتنامه امام خمینی(ره)، وصیتنامه سپهبد حاج قاسم سلیمانی جامعیت دارد خاطرنشان کرد: ۴۰ نکته از وصیت‌نامه سردار سلیمانی را در قالب طرح چهلچراغ به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در فضای مجازی و حقیقی ارائه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به جبهه به عنوان حرم نگاه‌ می‌کند، رفتار شهید با منحرفان در جبهه به گونه‌ای بود که فرد هدایت می‌شد، خطاب به دانشجویان تاکید کرد: رویه حاج قاسم سلیمانی را در همه امور خود الگو قرار داده و به کار ببندیم.

سیاهوشی اضافه کرد: حاج قاسم‌های زیادی در کشور وجود دارد؛ اما سردار سلیمانی چیز دیگری است چراکه او ذوب در ولایت بود و مکتبش منطبق بر مکتب امام(ره) و رهبری.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با فتنه‌های گوناگونی از سوی دشمنان درگیر بوده است تاکید کرد: هدف همه فتنه‌ها تضعیف و حتی از بین بردن ولایت فقیه بوده و هست که با عنایت پروردگار و بصیرت مردم ولایی ما همیشه این فتنه‌ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان تصریح کرد: بصیرت و آگاه بودن عاملی مهم در دفع فتنه‌هاست بنابراین باید ضمن تقویت بصیرت خود، بر بصیرت‌افزایی هم تلاش شود تا دشمنان نتواند به اهداف خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که اقتدار ایران اسلامی متکی به وجود ولایت فقیه است تاکید کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود با انحراف افکار عمومی با استفاده از جهل جامعه مخاطب به در رویدادهای مختلف به ویژه در انتخابات عمل می‌کند پس باید هوشیارانه و بابصیرت ورود کنیم و بصیرت افزایی را بین اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی تویسرکان

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان نیز با تسلیت شهادت سالگرد سردار سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده، با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی مردم ایران اسلامی را بیدارتر کرد اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تابع محض ولایت بود و سعادت را در ولایت‌مداری می‌دانست.

رضا سوری با تاکید بر اینکه برای شهید سلیمانی حزب، گروه و جناح معنا نداشت و در عمل به همه نشان داد که سرباز ولایت و خادم ملت است تاکید کرد: بسیج دانشجویی همگام با اقشار مختلف ملت ایران اسلامی در راه انقلاب تابع ولایت بوده و امروز هم بر تاکید و توصیه سردار سلیمانی مبنی بر ولایت‌پذیری، این سنگر را قوی‌تر از گذشته محافظت خواهد کرد.

وی با اشاره به تجلیل از هشت نفر از دانشجویان و فرماندهان برتر دانشجویی شهرستان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: روز یکشنبه به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها در مسجد دانشگاه آزاد ۱۵۰ بسته معیشتی توسط دانشجویان بسیجی توزیع خواهد شد.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد بسته‌های معیشتی به کارگران آسیب‌دیده از کرونا، ۴۰ درصد به خانواده‌های محروم شناسایی شده روستایی و مابقی به خانواده‌های دانشجویی محروم داده می‌شود.

وی با اشاره به تعامل بسیج دانشجویی و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: دیدار دانشجویان در راستای طرح و حل مشکلات شهرستان با روسای ادارات در برنامه بسیج دانشجویی قرار دارد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول