اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ابهت حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می انداخت/ ادامه راه سردار سلیمانی با حرکت در مسیر ولایت

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اخلاص سرشار سردار سلیمانی موجب شده بود که هیمنه و ابهتش لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب بیندازد.

ابهت حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می انداخت/ ادامه راه سردار سلیمانی با حرکت در مسیر ولایت

پرویز توسلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته سردار دل‌ها حرکت بر مدار ولایت و رضایتمندی خدا بود تا جایی که در زندگی سراسر از جهاد و تلاش او، ذره‌ای انحراف از این خط اصیل مشاهده ‌نمی‌شود.

وی ادامه داد : اخلاص سرشار سردار سلیمانی موجب شده بود که هیمنه و ابهتش لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب بیندازد، به همین دلیل هم بارها دیده‌ایم با دست خالی وارد میدان می‌شد و سرنوشت جنگ را به نفع جبهه‌های مقاومت تغییر می‌داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: باید دانست اینگونه کارها جز با نصرت‌الهی که بر بندگان مومن و مخلصش نازل می‌شود، میسر نیست و فقط امدادهای خداوندی‌ست که می‌تواند شخصی را در مقابل جنگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دشمن پیروز کند.

وی اضافه کرد: درسی را که باید همه مسئولین و مردم از این شهید عزیز بیاموزند این‌است که خود را مطیع محض فرامین رهبر معظم انقلاب بدانند و تا پای جان از این نظام مقدس اسلامی که حاصل خون هزاران شهید عزیز است دفاع کنند

توسلی زاده در پایان، گفت:از خداوند متعال برای آن شهید عزیز و یارانش درخواست علو درجات داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای آرمان‌های این شهید بزرگوار گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول