اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اساتید کشورهای حوزه مقاومت

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی بر همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اساتید کشورهای حوزه مقاومت تاکید کرد.

همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اساتید کشورهای حوزه مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی بین المللی دانشگاه‌های محور مقاومت در ایران، لبنان و سوریه با عنوان «نظریه مقاومت و آینده جهان اسلام» که در محل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در قالب وبینار برگزار شد، از نخبگان و اساتید کشورهای حوزه مقاومت برای گفت‌وگوهای علمی، ادامه مباحث و همچنین مطالعات و پژوهشها در حوزه مقاومت دعوت به عمل آورد.

وی همچنین ضمن طرح تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه‌های محور مقاومت، بر هم‌افزایی، تعاون، تعامل و همکاری و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در کشورهای مختلف، بویژه حوزه‌های علمیه تاکید و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی را به عنوان پیشرو در این مسیر معرفی کرد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار کرد: دشمن همواره در تلاش است تفرقه و ناامیدی را بین اسلام و مسلمین گسترش دهد و از این رو علمای اسلام با اتحاد و همبستگی می‌توانند نقشه‌های دشمن را شکست دهند.

گفتنی است، این نشست به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی، با حضور دکتر یوسف نصرالله، رئیس مرکز مطالعات باحث لبنان، وائل الامام استاد دانشگاه الشام الخاصه سوریه و دکتر غلامرضا گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/70054

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول