اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سهام‌های عدالت در پرتفوی افراد قابل مشاهده نیست

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به قابل فروش بودن 60 درصد سهام عدالت، گفت: این سهم‌ها در پرتفوی افراد قرار ندارد، ولی در سامانه سهام عدالت نمایش‌داده می‌شود.

سهام‌های عدالت در پرتفوی افراد قابل مشاهده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا پوررضایی ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی وضعیت سهام عدالت استان زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 درصد سهام مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند، آزادسازی شده است، اظهار کرد: 40 درصد مابقی نیز به زودی آزادسازی می‌شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی تصریح کرد: با آزادسازی سهام عدالت برای مشمولان سهام عدالت در روش مستقیم، این افراد به عنوان فعال بازار سرمایه فعالیت می‌کنند.

وی بخشی از سهام مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، جزو شرکت‌های سرمایه‌پذیر غیربورسی خواند و افزود: پس از ورود شرکت به بورس، شرکت هلدینگ تشکیل می‌شود.

پوررضایی ادامه داد: سهام‌داران عدالت به روش مستقیم و به روش غیرمستقیم سهامداران این شرکت‌ها خواهند بود.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به قابل فروش بودن 60 درصد سهام، ادامه داد: این سهم‌ها در پرتفوی افراد قرار ندارد، ولی در سامانه سهام عدالت نمایش‌داده می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: این سهام در سامانه معاملات قابلیت فروش دارند.

پوررضایی با اشاره به اینکه در برخی موارد هم افرادی که سهام خود را برای فروش گذاشتند ولی هنوز پول آن به حساب فرد واریز نشده، نشان از آن دارد که سهم آن‌ها به فروش نرفته است، تاکید کرد: این افراد می‌توانند آخرین وضعیت را از سامانه 1569 پیگیری کنند.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به اینکه موضوع کلی آن است که فرد پس از بارگذاری دستور فروش در سامانه، عملیات فروش انجام و مبلغ آن به صورت اتوماتیک به حساب فرد واریز می‌شود، خاطر نشان کرد: مگر اینکه سفارش فروش بارگذاری و هنوز فروش تکمیل نشده باشد و یا در شماره حساب فرد مشکلی باشد.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول