اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ولایت فقیه امتحان عصر غیبت است/ شهید سلیمانی سرباز ولایت بود

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله گفت: ولایت فقیه، امتحان بزرگ ما در زمان غیبت حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) است و باید تلاش کنیم تا مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که خود را سرباز ولی فقیه می‌شمردند، در این امتحان الهی سربلند باشیم.

ولایت فقیه امتحان عصر غیبت است/ شهید سلیمانی سرباز ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علامه سید هاشم حیدری امروز در پیام ضبط شده عربی به همایش بین المللی سرداران آسمانی با بیان این که ایمان و اخلاص از ویژگی های مهم شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بود اظهار کرد: شهید سلیمانی، فردی ایرانی بود، اما در عمل به همه امت اسلام می اندیشید و در مسیر مقاومت اسلامی، قطع دست ظالمان برای یاری رساندن به مظلومان و جهاد در راه خدا را با همه وجود دنبال می کرد.

وی خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که اگر مکتب امام خمینی (ره) نبود، قاسم سلیمانی هم به این درجه از رفعت و معرفت نمی رسید.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله در ادامه بیان کرد: امام خامنه ای در نگاه شهید سلیمانی، ولی فقیه زمان و جانشین امام عصر (عج) بود و به همین دلیل خود را در ایشان فنا کرده بود و همواره از معظم له تبعیت می کرد.

علامه حیدری افزود: باید گفت همه پیروزی هایی که حاج قاسم به دست آورد، ثمره رهبری شخصیتی مانند امام خامنه ای بود.

وی اضافه کرد: در عین حال باید دانست که ولایت فقیه، امتحان بزرگ ما در زمان غیبت حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) است و باید تلاش کنیم تا مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که خود را سرباز ولی فقیه می شمردند، در این امتحان الهی سربلند باشیم.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله همچنین هدف بلند شهید سلیمانی را آزادسازی قدس و فلسطین دانست و گفت: او به آیت الله سید حسن نصرالله معتقد بود و می فرمود او پس از امام خامنه ای، حجت خدا بر ماست، در عین حال که سید حسن نصرالله هم به حاج قاسم عشق می ورزید و او را فرمانده ای مقتدر و معتقد می دانست.

وی تأکید کرد: مکتب حاج قاسم، همان مکتب امام خمینی و امام خامنه ای است.

علامه حیدری ادامه داد: اکنون بدن شهید سلیمانی از بین ما رفته است، اما روح و مکتب او برای ما باقی مانده و جاودان خواهد بود.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله با اشاره به مراسم تشییع باشکوه و میلیونی حاج قاسم و همراهان شهیدش گفت: اشک امام خامنه ای در نماز بر پیکر آن سردار آسمانی، برای ما از خون به ناحق ریخته شده او سنگین تر بود.

وی در پایان تصریح کرد: انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد و همه بدانند پیروزی جبهه مقاومت وعده ای الهی است که قطعا محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول