اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لغو تمام مراسم و تجمعات در شهرستان بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: با تصمیم ستاد کرونا کشور هیچ‌گونه مراسمی در شهرستان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار نمی‌شود.

لغو تمام مراسم و تجمعات در شهرستان بافت

مصطفی امام‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با بیان اینکه پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا تمام مراسمات که مستلزم حضور مردم و تجمعات مردمی است تا پایان دی‌ ماه لغو شده است، اظهار داشت: حاج قاسم فدای مردم بود و حفظ جان مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

فرمانده سپاه شهرستان بافت عنوان کرد: از آنجایی ‌که برگزاری تجمعات و مراسمات احتمال سرایت ویروس کرونا را بالا می‌برد با تصمیم ستاد کرونا کشور هیچ‌گونه مراسمی در شهرستان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار نمی‌شود.

وی گفت: گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها و ترویج مکتب حاج قاسم با کارهای فرهنگی در طول سال در سطح شهرستان با برنامه‌های نظیر نمادسازی، فضاسازی، تولیدات رسانه‌ای، نماهنگ، اجرای سرود، کمک مؤمنانه، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و ... انجام خواهد شد.

امام‌بخش بیان کرد: راه‌اندازی حسینه سیار، راه‌اندازی موکب‌های توزیع لوازم بهداشتی، برگزاری مسابقات مختلف، ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق دورافتاده و برپای نمایشگاه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته مقاومت در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بافت عنوان کرد: نیاز امروز جامعه ما ترویج فکر و مکتب حاج قاسم در جامعه است و اگر ما بتوانیم سیره حاج قاسم را در بین مسئولین و مردم پیاده کنیم بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها کشور حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم فهیم شهرستان می‌خواهیم که همچون گذشته به‌خصوص در هفته‌های اخیر و در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم باشند و مبادا با برگزاری مراسمات مختلف یا دورهمی‌ها مجدداً شهر به وضعیت قرمز برگردد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول