اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انجام سفرهای ایمن نباید منجر به ساده‌انگاری رعایت دستورالعمل‌ شود

استاندار یزد با بیان این‌که انجام سفرهای ایمن منجر به ساده‌انگاری رعایت دستورالعمل‌ها نشود، گفت: نسبت به فاز بعدی شیوع کرونا نگرانی داریم.

انجام سفرهای ایمن نباید منجر به ساده‌انگاری رعایت دستورالعمل‌ شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در نشست هم‌اندیشی معرفی یزد به عنوان پایلوت مقصد ایمن گردشگری کشور اظهار کرد: نخستین باری که صحبت از گردشگری ایمن مطرح شد تابستان بود که بلافاصله در استان یزد این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بر آمادگی استان یزد برای میزبانی گردشگران در سفرهای ایمن به استان تاکید شد.

وی افزود: بر این اساس قرار شد که میراث فرهنگی و علوم پزشکی تمهیدات لازم را بیاندیشند و بر این موضوع برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و خوشبختانه اتفاق بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفت ولی ما به فاصله بسیار کم وارد پیک سوم شدیم.

استاندار یزد گفت: در این پیک شرایط ما بسیار بدتر شد و به رتبه نخست شیوع کرونا در کشور به لحاظ جمعیت رفتیم ولی الان با اقدامات صورت گرفته به جایگاه شانزدهم کشور رسیدیم و برای ما این موضوع افتخاری است که توانستیم این کنترل را در بیماری داشته باشیم.

طالبی تصریح کرد: همچنان این نگرانی وجود دارد که دوباره وارد فازهای بعدی بیماری شویم و امروز تهدیدهایی در حوزه شیوع کرونا و پیک چهارم در پیش روی ما قرار گرفته و باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شود.

وی تاکید کرد که انجام سفرهای ایمن نباید سبب ساده‌انگاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه مدیریت و کنترل کرونا شود و حتما باید با جدیت نظارت در زمینه رعایت این دستورالعمل‌ها را دنبال کنیم.

استاندار یزد با بیان این‌که رویکرد دولت حفظ اقتصاد کشور در این شرایط خاص بوده گفت: همانطوری که ما هیچ واحد تولیدی را در این ایام تعطیل نکردیم می توانستیم همین کار را در حوزه ظرفیت‌های گردشگری انجام دهیم تا هم جلوی ایجاد خسارت به آنها را بگیریم و هم از ظرفیت درآمدی و اقتصادی آنها بهره داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول