اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خرید ۲۵۰ تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به منظور تهیه لوازم کمک آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در خراسان شمالی، تاکنون ۲۵۰ دستگاه تبلت خریداری و به این دانش آموزان تحویل داده شده است.

خرید ۲۵۰ تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مجید الهی راد در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت با مشارکت خیران این نهاد ۲۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به مبلغ جمعا ۷۵۰ میلیون تومان  برای دانش آموزان فاقد این تجهیزات الکترونیکی تهیه و تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه  ارائه خدمات فرهنگی با اولویت خدمات فکری و فرهنگی، آموزشی و تحصیلی به جامعه هدف به ویژه دانش آموزان تحت حمایت از برنامه های مهم کمیته امداد استان است، تصریح کرد: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۷۵۰ دانشجو تحت حمایت از خدمات فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تحصیلی این نهاد بهره مند هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، اولویت اصلی این نهاد فراهم کردن زمینۀ بهره مندی همه دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیرحضوری است، افزود: با همین رویکرد برنامه ریزی شده است با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات این نهاد و اولویت بندی انجام شده  ابزار کمک آموزشی از جمله تبلت، گوشی هوشمند و رایانه برای دانش آموزان فاقد این امکان  تهیه و تحویل آنها شود.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

الهی راد تصریح کرد: در حال حاضرکمیته امداد برای سهولت آموزش به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت برای سال تحصیلی جدید نیازمند دو هزار تبلت است که تاکنون ۲۵۰ تبلت برای دانش آموزان فراهم شده است و مابقی هنوز نیازمند تبلت هستند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول