اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پاسداران انقلاب هر جا که بروند با خودشان برکات می آورند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع ساکنان منطقه منبع آب اهواز گفت: برخی از دوستان در اینجا گفتند که با ورود سپاه به این منطقه، انقلاب برای اولین بار وارد شد، پاسداران انقلاب هر جا که بروند با خودشان برکات می آورند. نمونه اش حاج قاسم سلیمانی بود که در ایران و عراق و لبنان و سوریه برکاتی را با خود آورد.

پاسداران انقلاب هر جا که بروند با خودشان برکات می آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر ظهر امروز  در ادامه بازدیدهای خود از مناطق محروم استان خوزستان، وارد محله منبع آب شد و با اهالی این منطقه گفتگو کرد. 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با قدردانی از شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و گروه های جهادی گفت: من دست تمامی کسانی که به مردم محروم خدمت می کنند را می بوسم. این آیه شریفه که وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَىٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ می فرماید هرجا که ایمان و تقوا وارد بشود، برکات از زمین و آسمان می جوشد. 

رضایی ادامه داد: برخی از دوستان در اینجا گفتند که با ورود سپاه به این منطقه  انقلاب برای اولین بار وارد شد،  پاسداران انقلاب هر جا که بروند با خودشان برکات می آورند. نمونه اش حاج قاسم سلیمانی بود که در ایران و عراق و لبنان و سوریه برکاتی را با خود آورد. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید تلاش کنیم که خدمت به مردم را به عنوان اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی درنظر بگیریم، انقلاب شده برای آسایش مردم و انقلاب شده که ظلم نباشد، فساد نباشد، فقر نباشد، تبعیض نباشد و یک جامعه آرمانی به وجود بیاید. محله ها و شهرها و روستاهای ایران آرمانی شکل بگیرند. 

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی، آبادانی دنیا و آخرت شهرهای ایران است. آبادانی دنیا و آخرت محلات و مناطق ایران است. انقلاب اسلامی می خواهد دنیا و آخرت خانواده های ایران را آباد سازد. باید تلاش کنیم که درد و رنجی در دل مردم نباشد. 

رضایی یادآور شد: انقلاب وارد هر عرصه‌ای شد، مشکلات آن را رفع کرد، انقلاب وارد امنیت شد، امنیت را سامان داد، وارد دفاع شد، مرزها را امن کرد. مردم ما زیر سایه ولایت فقیه به نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند اما انقلاب وارد اقتصاد و صنعت و کشاورزی نشده است، وارد شهرسازی ایران نشده است. در قانون اساسی تصریح شده که هیچ خانواده ایرانی نباید بدون مسکن باشد اما امروز متاسفانه ۱۵ میلیون حاشیه‌نشین داریم و لازم است دولت و مجلس و قوه قضاییه برای آنها خانه تهیه کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: باید یک انقلاب خانه سازی برای مردم و محرومین را به راه بیندازیم. خانه بدون شغل و درآمد هم ناقص است.مسکن یک روی سکه است و روی دیگر، درآمد و شغل برای مردم است.

رضایی در ادامه با اشاره به این موضوع که من از آقایانی که برای شما خانه ساخته اند می‌خواهم که برای اشتغال شما برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: کسب و کارهای خانگی به وجود بیاید و محصولات خانگی در بازار نهایی به فروش برسد. لذا همه اعضای خانواده می توانند کار کنند؛ من از کودکی در کنار پدرم کار می کردم. 

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول