اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی در مشهد/ دستگیری متهم سرقت در ساعت 20:30

دربسته خبری ۳ خبر با عناوینی همچون شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی ، دستگیری متهم سرقت در ساعت 20:30 و کشف 97کیلو و 500گرم مواد مخدر در مشهد را می‌خوانید.

شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی در مشهد/ دستگیری متهم سرقت در ساعت  20:30

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دربسته خبری ۳ خبر با عناوینی همچون شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی ، دستگیری متهم سرقت در ساعت  20:30  و کشف 97کیلو و 500گرم مواد مخدر در مشهد را می‌خوانید.

شمارش معکوس 95ساعته برای کشف خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمی خبر داد که در حال فرار پس از تعقیب و گریز با خودروی سرقتی واژگون شده به دام افتاد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: تیم گشتی کلانتری سپاد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ساعت 2بامداد خودروی سواری سرقتی را در محدوده خیابان شهید چراغچی ردزنی و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند.

وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت به سمت میدان شهید فهمیده متواری شد و عملیات تعقیب و گریز پس از پیمودن میدان سپاد،بلوار ابوطالب.میدان امام حسین(ع)،خیابان حبیب ابن مظاهر ،المهدی و فاطمیه و رسالت با شلیک تیر هوایی پلیس به نقطه پایان رسید.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت:متهم در هنگام فرار کنترل وسیله نقلیه را از.دست داد و با واژگونی خودرو ،او پیاده و قصد فرار داشت که دستگیر شد.

وی افزود:متهم 40ساله در اعترافات اولیه خود مدعی شد خودرو را از فردی امانت‌گرفته است .

فرمانده انتظامی مشهد گفت: شاکی پرونده نیز با حضور در کلانتری اظهار داشت 4روز قبل خودروی سواری‌اش از  بلوار شفا سرقت شده بود که موضوع را به پلیس اعلام کرده است.

وی افزود:تحقیقات با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر ابعاد مبهم پرونده ادامه دارد.

دستگیری متهم سرقت در ساعت 20:30

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک متهم دستبرد به وسایل داخل خودرو در خیابان پاستور خبر داد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت:در پی گزارش چند فقره دستبرد به قطعات و وسایل خودرو در محدوده خیابان پاستور به ‌فوریت‌های پلیسی 110دستورات ویژه برای بررسی شکایت مالباختگان و دستگیری عاملان این سرقت‌ها صادر شد.

این مقام انتظامی افزود:،تیم گشت نامحسوس کلانتری احمدآباد در این عملیات ضربتی به سرنخ‌هایی دست‌یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از متهمان این سرقت‌ها شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:پلیس با کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم این پرونده را ساعت 20:30در حال پرسه زنی و هنگامی‌که برای سرقت وارد خیابان پاستور شده بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد:، از متهم 50ساله که ساکن یکی از شهرهای نزدیک مشهد و سابقه‌دار است یک خودروی سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف‌شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

کشف 97کیلو و 500گرم مواد مخدر در مشهد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی از کشف 97 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در مشهد خبر داد.

سرهنگ سلمانیان اظهار کرد: این محموله مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیونت در مشهد کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول