اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

برگزاری محفل بزرگ قرآنی به یاد حاج قاسم در حرم مطهر رضوی

معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از شبکه «شاد» پخش خواهد شد.

برگزاری محفل بزرگ قرآنی به یاد حاج قاسم در حرم مطهر رضوی

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، میکائیل باقری معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: این محفل قرآنی رأس ساعت 18 عصر روز شنبه 13 دی همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی با  تلاوت حسین پورکویراز قاریان بین‌المللی کشورمان آغاز و در ادامه، قاری نوجوان محمد حسین سرباززاده از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز به تلاوت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در پایان این محفل نیز، زیارت امین الله توسط سید سینا حسینی دانش‌آموز برتر رشته مداحی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان  کشور قرائت خواهد شد و همه مخاطبین حاضر در این محفل نورانی مرقد نورانی امام مهربانی‌ها را از طریق شبکه مجازی زیارت خواهند کرد.

باقری توضیح داد:  طبق برنامه و در ادامه سلسله محافل قرآنی، این سومین محفل بزرگ قرآنی است که با شرکت  میلیونی دانش آموزان در کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، علاقه مندان جهت شرکت در این محفل قرآنی می‌توانند عبارت «قرآن، عترت و نماز » یا آدرس «parvareshi1@» را در شبکه شاد جستجو و علاوه بر شرکت در این محفل نورانی از مطالب جذاب قرآنی بهره مند شوند.

ویژه‌نامه مرد میدان را همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول