اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نمی‌گذاریم مکتب حاج قاسم تحریف شود/ مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و بصیرت است

رئیس شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به ضرورت تلاش برای جلوگیری از تحریف مکتب حاج قاسم،گفت: تسلیم و نمی‌توانیم در مکتب حاج قاسم هیچ جایگاهی ندارد.

نمی‌گذاریم مکتب حاج قاسم تحریف شود/ مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و بصیرت است

علیرضا شابدین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرد نبود بلکه او یک مکتب تاثیرگذار و هدفمند در جریان سیر به سمت تمدن نوین اسلامی بود، اظهار کرد: شناخت و فهم درست مکتب سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» مهم‌ترین راه و روشی است که همه ما باید در جامعه آن را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه این مکتب به هیچ وجه بی‌هویت و بی‌ماهیت نیست، افزود: این مکتب به روشنی مرزبندی‌هایی داشته و خط قرمزهایی را نیز برای خود ترسیم کرده است تا آنانکه در مسیر این مکتب حرکت می‌کنند از نقشه راه بی‌بهره نباشند.

* مکتب حاج قاسم مکتب مبارزه، مقاومت و تحقق ما می‌توانیم است

رئیس شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات شناخت و مرزبندی بین خودی و غیرخودی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز در مسیر سخن گفتن و الگو گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی ناخودی‌ها از خودی‌ها شناخته نشوند قطعا در سال‌های آتی با انحراف و البته تحریف مکتب حاج قاسم رو به رو می‌شویم.

شابدین با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب مبارزه، مقاومت و تحقق ما می‌توانیم است، ادامه داد: تسلیم و نمی‌توانیم و ذلت در هیچ کجای این مکتب جایگاهی نداشته و نباید بگذاریم برخی در لباس دوست با تحریف این مکتب انحراف را در این مسیر جایگزین حق و حقیقت کنند.

* ولایتمداری از دیگر مولفه‌های جداناشدنی مکتب حاج قاسم است

وی ولایتمداری را از دیگر مولفه‌های جداناشدنی مکتب حاج قاسم دانست و تاکید کرد: ایشان همواره خود را سرباز و تابع رهبر معظم انقلاب و جایگاه ولایت فقیه می‌دانست و تا آخرین لحظه عمرش لحظه‌ای از این مسیر تخطی نکرد.

رئیس شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه تردیدی نداشته باشید که ملت و دولت ایران در زمان مناسب خود به سختی انتقام شهادت سردار را از ایادی استکبار خواهند گرفت، تصریح کرد: امروز دشمنان ما هم می‌دانند که با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی به ماندگار مرام و مکتب او کمک کردند و نتوانستند روح مقاومت را از نهضت ما بستانند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول