اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پویش «ابرقهرمان ایران من» و جشنواره داستان‌نویسی به یاد سردار دل‌ها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: پویش «ابرقهرمان ایران من» را داریم که ویژه دانش‌آموزان ابتدایی دوره دوم است و کتاب الکترونیکی که دانش‌آموزان در ۳ فصل ده روزه این کتاب را مطالعه می‌کنند و در پایان هر ده روز باید چالش مشخص شده را انجام دهند.

پویش «ابرقهرمان ایران من» و جشنواره داستان‌نویسی به یاد سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین رجب‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اقدامات بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: پویش «ابرقهرمان ایران من» را داریم که ویژه دانش‌آموزان ابتدایی دوره دوم است و کتاب الکترونیکی که دانش‌آموزان در ۳ فصل ده روزه این کتاب را مطالعه می‌کنند و در پایان هر ده روز باید چالش مشخص شده را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: ویژگی این کتاب همراه بودن با فیلم و انجام دادن چالش‌های هر فصل است که در پایان با انجام داوری برگزیدگان مشخص می‌شوند.

وی بیان داشت: جشنواره داستان‌نویسی ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در مورد زندگی یا شهادت شهید سردار سلیمانی را داریم که تا ۱۵ بهمن ماه برای ارسال داستان فرصت دارند و همچنین راهیان نور مجازی را برای اولین‌بار در کشور داریم که دانش‌آموزان به صورت برخط از فضای معنوی جبهه استفاده می‌کنند و این برنامه ۲ روز خواهد بود.

رجب‌پور تاکید کرد: دانش‌آموزان در ۶ مرحله از روز از روایت‌گری و برنامه‌های در نظر گرفته شده استفاده می‌کنند و حدود ۱۰ هزار نفر از پایه دهم در این برنامه شرکت می‌کنند همچنین جشنواره رهاورد سرزمین‌های نور را در مورد راهیان نور مجازی داریم.

 

سفر مجازی دانش‌آموزان به راهیان‌نور

مهدی اسماعیلی نیز در این نشست اظهار کرد: سند تحول بنیادین یکی از برنامه‌ها در آموزش و پرورش است که در راستای اهداف فعالیت می‌کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف است که سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: راهیان نور به صورت غیرحضوری برگزار شد که ۱۴ هزار نفر را در مرحله اول تحت پوشش قرار دادیم که ویژه دختران بود.

وی تأکید کرد: در مرحله بعدی این اردو برای پسران برگزار خواهد شد و مراسم سالگرد شهید سلیمانی در نجف‌آباد تحت پوشش شبکه شاد قرار خواهد گرفت و امیدواریم دانش‌آموزان در پویش قهرمان من شرکت کنند.

آموزش ۴۰ نکته ناب در مورد سردار سلیمانی به دانش‌آموزان

مرتضی شکری نیز در این جلسه اظهار کرد: ارتباط خوبی بین آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی وجود دارد و پویش ابرقهرمان من یک برنامه ابتکاری است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مخاطب‌شناسی انجام شده است و کتاب برای اولین‌بار تدوین شده و با فیلم همراه شده است تا تنوع برای دانش‌آموزان داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌ای به صورت استانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کنار مزار شهید حججی خواهیم داشت و محتواهای مناسب از چندین روز قبل در شبکه شاد بارگذاری شده که شامل ویژگی‌های اخلاقی و ۴۰ نکته ناب در مورد سردار سلیمانی بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول