اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

غرب آسیا، نمایشگاه شکست آمریکا با فرماندهی سردار سلیمانی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سردار سلیمانى در خنثى‌سازى نقشه استکبار نقشی بی‌نظیر جهانى داشت و در واقع منطقه غرب آسیا، نمایشگاه شکست آمریکا با فرماندهی این شهید والامقام است.

غرب آسیا، نمایشگاه شکست آمریکا با فرماندهی سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه سردار سلیمانی معمار ارتش بین‌المللى اسلامى بود، اظهار داشت: با شروع جنگ نیابتى استکبار جهانى که با شرکت پیدا و پنهان ده‌ها کشور آمریکایى، اروپایى، آسیایى و آفریقایى همراه شد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: عراق و سوریه هدف اصلى حملات قرار گرفت و شرایط این دو کشور تبدیل به یک تهدید بزرگ براى جهان اسلام شد. اما این سردار سلیمانى بود که با نگاه فرصت‌ساز خود از دل این تهدیدها، ارتش بزرگ بین‌الملل اسلامى را به وجود آورد.

وی‌، پایان دادن به دولت آمریکا ساخته داعش را یکی دیگر از جلوه‌های فرماندهی سردار سلیمانی برای شکست استکبار دانست و گفت: این سردار مجاهد با پایمردى و فرماندهى شجاعانه خود توانست نیروهاى داعش را در آستانه ورود به دروازه‌هاى دمشق و بغداد متوقف کند، آنان را به عقب براند و نهایتاً در موصل متلاشى سازد و پایان عمر داعش را اعلام کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ایران هدف نهایی داعش بود، یادآور شد: داعش قرار بود بعد از تسلط بر این مناطق در نهایت به هدف اصلى خود برسند، یعنى ایران را دچار ناامنى و بى‌ثباتى داخلى کنند و مرزها و شهرهاى ما را به آشوب بکشند، اما سردار شهید، حاج قاسم سلیمانى همراه با همرزمانش در قالب مدافعان حرم با این پلیدى و سیاهى، دور از مرزهاى ایران وارد جنگ شدند و تهدید داعش را از مرزهاى جمهورى اسلامى ایران دور ساختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، سرعت‌بخشى به سیر تکاملى محور مقاومت را بخش دیگری از اقدامات فرصت‌ساز سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: زمانیکه سردار سلیمانى با آموزش، سازماندهى، تقویت و انسجام گروه‌هاى مقاومت در قالب مدافعان حرم با گروه‌هاى تروریستى در منطقه مبارزه می‌کرد، یکى از کارشناسان آمریکایى گفته بود که طى تحولات سال 2011 تاکنون «محور مقاومت» تبدیل به «جریان مقاومت» و در نهایت تبدیل به «اتحاد مقاومت» شده است.

امام جمعه تبریز بیان داشت: تعمیق و گسترش جغرافیاى مقاومت، تعمیق اخوت بین ملت‌هاى منطقه و احترام به حاکمیت ملى و تمامیت ارضى کشورها بخشی دیگر از نمایشگاه شکست آمریکا با فرماندهی سردار سلیمانی در غرب آسیاست.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول