اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد/ مردم وصیت‌نامه حاج قاسم را بخوانند

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سنگین بودن خسارت وارده به جبهه مقاومت با شهادت شهید سلیمانی ، گفت: راه سردار ادامه دارد، چرا که این جبهه یک مکتب و یک تفکر است.

مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد/ مردم وصیت‌نامه حاج قاسم را بخوانند

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی وزنه سنگینی در جبهه مقاومت بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه صدور دستور ترور شهید قاسم سلیمانی توسط ترامپ نشان دهنده جایگاه ویژه سردار است، گفت: این اقدام نشان دهنده میزان نفوذ سردار سلیمانی در منطقه و در سطح بین‌المللی و ترس دشمن از این قدرت است.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع و بزرگ شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: این شهید بزرگوار شخصیت تاثیرگذاری داشته و دشمن با خیال خام خود فکر کرد، با حذف فیزیکی سردار، جبهه مقاومت شکست خواهد خورد.

بیگدلی با اشاره به اینکه با وجود سنگین بودن خسارت وارده به جبهه مقاومت با شهادت شهید قاسم سلیمانی این جبهه همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد، عنوان کرد: راه سردار سلیمانی ادامه دارد چرا که این جبهه یک مکتب و یک تفکر است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همانگونه که با شهادت فخری‌زاده راه علم در کشور ادامه دارد و جلوی آن گرفته نشده است، افزود: سردار سلیمانی برای جبهه مقاومت جوانان زیادی تربیت کرده، چرا که این جبهه استحکام لازم را دارد.

وی با اشاره به توجه ویژه سردار سلیمانی به موضوع ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: وی جایگاه ویژه‌ای برای مردم قائل بود و مردم قدردانی خود را در مراسم تشییع پیکر وی نشان دادند.

بیگدلی با اشاره به جاذبه‌ها و دافعه‌های سردار سلیمانی بیان کرد: جاذبه‌های این شهید موجب جذب مخالفان داخلی و خارجی برای مقابله با دشمن و دافعه‌های وی موجب ترس دشمن بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با توصیه به همگان برای مطالعه وصیت نامه سردار سلیمانی تاکید کرد: وی پس از شهادت نیز مسیر سعادت را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی سردار سلیمانی عنوان کرد: وی در برابر خانواده شهدا و ایثارگران متواضع و در مقابل دشمنان مقتدر بود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول