اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حاج قاسم درخت تنومند اخلاص و عمل بود

یک فعال سیاسی و اجتماعی گفت: حاج قاسم درخت تنومند اخلاص و عمل بود و منشأ اثر او فراتر از ایران و منطقه، جهانی شده بود و استکبار یارای ایستادگی در برابر این مرد بزرگ را نداشت.

حاج قاسم درخت تنومند اخلاص و عمل بود

کامران آتین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد. سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.

وی افزود: استکبار جهانی که پس از دهه‌ها حضور نامشروع و نامبارک در منطقه، همچنان مورد نفرت ملت‌های منطقه است و خود را خصوصاً در دهه دوم هزاره جدید میلادی بازنده بزرگ منطقه می‌داند و در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته فرزند برومند ایران اسلامی و فرمانده بزرگ مقاومت را ناجوانمردانه مورد هدف قرار داد تا شاید بتواند گوشه‌ای از شکست‌های خویش از ملت‌های منطقه را جبران کند، اما غافل از اینکه با ریخته شدن خون شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نخواهد شد، بلکه این جنایات روند شکست و اضمحلال آمریکا را تسریع می‌نماید.

این فعال سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: به یقین پرچمی که حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان درحمایت از مظلومان و مبارزه با تروریسم برافراشته است، به حول و قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می‌جوشد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول