اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

ارزانی: آیت‌الله مصباح، مجتهد و فیلسوفی که خالصانه خدمت کرد

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن تسلیت و ابراز تاثر نسبت به درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: وی مجتهد و فیلسوفی بود که همواره در عرصه‌های متعدد به نظام اسلامی خدمتی خالصانه کرد.

ارزانی: آیت‌الله مصباح، مجتهد و فیلسوفی که خالصانه خدمت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

«وَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

درگذشت عالِم مجاهد حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی‌(ره)، مجتهد و فیلسوف، ولایت‌مدار و ولایت‌محور، استاد برجسته حوزه‌های علمیه و از علمای أعلام و عضو مجلس خبرگان رهبری؛ مصباح دین و انقلاب، مبارز پایدار رژیم ستم‌شاهی، یار و یاور امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) که سالیان متمادی از عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کردند؛ موجب تأثر و تأسف اینجانب و همکارانم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد.

آن عالمِ فقید، طی سالیان متمادی تلاش مخلصانه در مباحث اجتماعى اسلام، از جمله بحث جهاد، قضا و حکومت اسلامى و فرهنگی، خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مؤمن و شهیدپرور کشورمان داشتند و همواره یار و همراه خادمان مساجد، علی‌الخصوص کانونهای فرهنگی هنری بودند. اینجانب رحلت آن عالم ربّانی را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، و بیت معزّز و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت ‌نمایم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول