اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ثبت ‌نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» آغاز شد

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت ‎نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» خبر داد.

ثبت ‌نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا اسماعیلی در این باره گفت: ثبت‎ نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ از روز شنبه (۱۳ دیماه) آغاز شده است و تا پایان فردا دوشنبه (۱۵ دیماه) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مرحله صرفا ثبت‎ درخواست‎‌ها انجام می‌شود و پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است گفت: مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتابفروشان، چاپخانه‎داران، آژانس‎های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‎آپ‎های حوزه کتاب.

بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت نام و کسب اطلاعات می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://vam.icfi.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول