اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آثار آیت الله مصباح یزدی برکات ایشان را استمرار خواهند بخشید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: آثار آن روحانی ارجمند و پرورش یافته‌های وی، برکات ایشان را استمرار خواهند بخشید.

آثار آیت الله مصباح یزدی برکات ایشان را استمرار خواهند بخشید

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت فقیه انقلابی، مجاهد شجاع و صادق و دانشمند حکیم آیت الله مصباح یزدی اعلی الله مقامه برای اسلام و مسلمین و خط ولایت، فقاهت و روحانیت ضایعه و ثلمه ای بزرگ است.

حوزه های علمیه و جامعه محترم مدرسین یکی از استوانه های محکم خود را از دست دادند. هرچند آثار آن روحانی ارجمند و پرورش یافته‌های وی، برکات ایشان را استمرار خواهند بخشید.

این شخصیت برجسته اسلام فقاهت، در سراسر عمر پربرکت خود همواره تبیین کننده اصل مهم ولایت فقیه و پاسدار خط ولایت بود و مواضع محکم و صریح ایشان در برابر فتنه ها، التقاط ها و انحراف ها فراموش ناشدنی است.

حزب موتلفه اسلامی در سالهای خفقان طاغوت با این عالم جهادگر، در ابعاد مختلف و به ویژه در نشریه های انقلابی بعثت و انتقام همکاری و همراهی داشت و پس از پیروزی انقلاب از برکات و توجهات ویژه ایشان بهره فراوان یافته است.

رحلت ایشان را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای، مراجع محترم تقلید و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز، طلاب علوم دینی و عزیزان موسسه پژوهشی امام خمینی(ره)، ملت بزرگ ایران و خانواده مکرم ایشان و نیز اعضای حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفته، علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان و ارادتمندان این فقیه معظم را مسئلت دارد.

اسدالله بادامچیان

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول