اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادای احترام به شهدای دیشموک در یکمین سالگرد سردار سلیمانی+تصاویر

با حضور برخی مسوولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای دیشموک برگزار شد.

ادای احترام به شهدای دیشموک در یکمین سالگرد سردار سلیمانی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک،  به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی  مراسم سالگرد این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و طلاب، مسوول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان، بخشداری، شورای شهر و شهرداری، حوزه بسیج ، اتاق اصناف، دادگاه عمومی، کتابخانه، آموزش و پرورش و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهر دیشموک بر سر مزار شهدای منطقه دیشموک  شروع و برگزار شد.

مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توجه به بیماری منحوس کرونا با برگزاری محدودی همراه بود و این مراسم با سرودن مولودی در وصف شهید قاسم سلیمانی توسط خواهران بسیج اجرا گردید.

مسوولان در این مراسم ابتدا ضمن غبار روبی گلزار شدا و عطرافشانی قبور شهدا به مقام شامخ شهدای منطقه دیشموک ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام سیدغلامحسن درسته در این مراسم گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت، شجاعت، ایثار و گذشت است

وی اذعان کرد: یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن این یاد و خاطره‌ها کمتر از شهادت در راه خدا نیست و دشمن باید بداند که پاسخ کوبنده‌ای در انتظار آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی است.

درسته با بیان اینکه  دشمن خیال می‌کند با کشتن سردار سلیمانی و مهندس فخری‌زاده‌ها ملت مقاوم ایران دچار سستی می‌شود عنوان کرد: به تعبیر امام راحل که فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود دشمن باید بداند با کشتن سردار سلیمانی مردم بیدارتر شده‌اند.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک هم در این  مراسم ضمن تسلیت ایام گفت: شهید سردار سلیمانی نمونه بارز رادمردی و جوانمردی بود که جان خویش را برای آرامش ما ایرانیان از دست داد.

وی گفت: ما مسوولان باید راه و روش شهیدان را ادامه دهیم تا در زندگی موفق باشیم.

به گزارش فارس، در پایان ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا و گلاب روبی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول