اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هیأت نظارت بر انتخابات شوراها حقوق عامه و حق نامزدها را تأمین می‌کند

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سعی می‌کنیم در مدار قانون هم حقوق عامه را تأمین کنیم و هم حقوق اشخاصی که ثبت‌نام می‌کنند و خود را در معرض خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌دهند و با مبانی قانونی که در اختیار خواهیم داشت روند تأیید صلاحیت را پیش می‌بریم.

هیأت نظارت بر انتخابات شوراها حقوق عامه و حق نامزدها را تأمین می‌کند

محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون انتخاب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ و حضور وی در این هیأت اظهار داشت: این مسؤولیتی است که از نظر حساسیت جایگاه بسیار خطیری دارد و امانت داری اشخاص و توده مردم در آن مطرح است.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر در مقدرات شهرها و روستاها نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و همچنین در مدیریت سیاسی، فرهنگی و مالی شهر و روستاها تمام مقدرات به دست شوراها قرار دارد.

وی تصریح کرد: هیأت نظارت اگر کوتاهی کند در اشتباهاتی که از این افراد سر می‌زند، مدیون می‌شود و اگر دقت کند و با مبانی قانونی پیش برود در خیر و پیشرفت و رشدی که به مردم می‌رسد، ثواب و فضلش به آن هیأت هم خواهد رسید.

نقدعلی گفت: سعی می‌کنیم در مدار قانون هم حقوق عامه را تأمین کنیم و هم حقوق اشخاصی که ثبت‌نام می‌کنند و خود را در معرض خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌دهند و با مبانی قانونی که در اختیار خواهیم داشت روند تأیید صلاحیت را پیش می‌بریم.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخصوص فرآیند تأیید صلاحیت هم اظهار داشت: روند تأیید صلاحیت به این شکل است که از برخی مراجع استعلاماتی دریافت می‌کنیم و باید براساس جمع‌بندی که هیأت خواهد داشت اقدام به تأیید یا رد صلاحیت شخص کنیم.

به گزارش فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان، رحمت‌اله فیروزی پور نماینده مردم نطنز و محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر از سوی نمایندگان استان اصفهان برای عضویت در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول