اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مددجویان کمیته امداد گچساران 57 میلیارد تسهیلات اشتغال دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 57 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 132مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گچساران پرداخت شد.

مددجویان کمیته امداد گچساران 57 میلیارد تسهیلات اشتغال  دریافت کردند

محمد خادمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم  این نهاد حمایتی خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش است، است، اظهار کرد: امسال 120میلیارد ریال  تسهیلات اشتغالزایی  وخودکفایی مددجویان  در نظر گرفته شده که تا پایان سال به متقاضیان ایجاد طرح‌های اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات برای اجرای ۳۴۰ طرح اشتغالزایی در نظر گرفته شده که تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

 رئیس کمیته امداد گچساران افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون 57 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به 132مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گچساران پرداخت شد.

 خادمی ابراز کرد: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

وی عنوان کرد: این میزان تسهیلات اشتغالزایی  در زمینه‌های تولیدی شامل کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی و خدماتی  اجرا می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نفر در گچساران پشت نوبت برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند.

رئیس کمیته امداد گچساران عنوان کرد:هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توسط این نهاد ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، استقلال اقتصادی و معیشتی خانوارهای تحت پوشش،  توانمندسازی افراد برای کاهش وابستگی آنان به مستمری این نهاد حمایتی  پرداخت می‌شود.

خادمی با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمند سازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود،  اذعان کرد: در سال گذشته 350 فقره تسهیلات اشتغالزایی  به مبلغ 130میلیارد ریال  در زمینه اشتغالزایی و خودکفایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد بوده است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و رضایتمندی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد حمایتی در گچساران در راستای خودکفایی مددجویان زیر پوشش است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول