اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

احمد مهرانفر نوازنده می‌شود، شهاب حسینی فیزیکدان!

تصویربرداری فیلم‌های «آهنگ دو نفره» با بازی احمد مهرانفر و فرزاد فرزین و «لاک‌پشت و حلزون» آغاز شد.

احمد مهرانفر نوازنده می‌شود، شهاب حسینی فیزیکدان!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «آهنگ دونفره»، تصویربرداری این فیلم به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکیست، هردو به سمتی می‌رود که دلمان نمی‌خواهد...»

احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از جمله بازیگران «آهنگ دونفره» هستند.

 

* شهاب حسینی فیزیکدان می‌شود!

سیدشهاب حسینی در فیلم سینمایی «علی جوان» نقش این فیزیکدان ایرانی ـ آمریکایی را ایفا می‌کند. جوان ۷ دهه قبل به آمریکا رفت و مطالعات بسیاری روی لیزر انجام داد و موفق به ثبت اختراعاتی در این زمینه شد، به همن دلیل، سالروز تولد او (۵ دی‌ماه) در ایران نامگذاری به نام روز لیزر نامیده شده است.

هالیوود ریپورتر گزارش کرده که این فیلم با مشاوره «مایا و لیلا» دختران زنده‌یاد جوان توسط کوروش آهاری ساخته می‌شود. آهاری سال گذشته فیلم ترسناک «آن شب» را با بازی شهاب حسینی در آمریکا ساخته بود.

 

 


* فیلمبرداری «لاک‌پشت و حلزون» آغاز شد

با اضافه شدن «البرز کروبه» به‌عنوان بازیگر کودک و شخصیت اصلی فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون»، فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی بر اساس فیلمنامه‌ای از محسن رضایی آغاز شد.

پیش از این علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری و مهران نائل به عنوان بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده بودند. پانته‌آ مهدی‌نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» هستند.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ۱۰ ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد...

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول