اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نظام اجرایی کشور باید انقلابی و عادت به کار در ساعت اداری نکند/ دشمن همواره در لباس دوست ظاهر می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه نظام اجرایی کشور باید انقلابی باشد، گفت: نظام اجرایی نباید عادت به کار در ساعت اداری کند، این نقیصه باعث آسیب‌پذیری کشور می‌شود.

نظام اجرایی کشور باید انقلابی و عادت به کار در ساعت اداری نکند/ دشمن همواره در لباس دوست ظاهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه تحلیلی- تبیینی با موضوع «بصیرت، استکبارستیزی، مقابله با نفوذ» اظهار کرد: بهره‌وری پایینی در اجرای کار مفید در کشور داریم که در مقایسه با کشورهایی مانند ژاپن که سالانه یک‌هزار و ۲۰۰ ساعت کار مفید دارند این عدد در ایران بسیار پایین است و نشان می‌دهد نظام ما در این زمینه آسیب‌پذیر است، باید بهره‌وری کار مفید در کشور افزایش یابد تا مشکلات حل شود.

وی در خصوص تبیین بصیرت تصریح کرد: بصیرت به معنای این است که از طریق تحلیل و استدلال به ناپیدای قضایا بتوانیم بهترین تصمیم را به موقع بگیریم و اینگونه بصیرت داشتن کار هر کسی نیست، ممارست، پشتکار و دانش کافی می‌طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه برخی افراد خود را در ظاهر انقلابی و دلسوز نشان می‌دهند، افزود: در اینجا یا باید عمق و درک نسبت به چنین افرادی داشته باشیم، یا به کسی که در قله نشسته و آن دوردست‌ها را می‌بیند به او تمکین کنند.

* باید همواره از ولایت اطاعت کنیم چراکه ایشان تحلیل وسیع‌تر و درک بالاتری دارند

ولی‌نژاد با اشاره به اینکه ولایت دیده‌بان انقلاب اسلامی است، گفت: باید همواره از ولایت اطاعت کنیم چراکه ایشان تحلیل وسیع‌تر و درک بالاتری دارند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی دست پنهان فتنه را با مولفه بصیرت خنثی کردند، ابراز کرد: مردم برای خنثی کردن توطئه‌ها خودشان به صحنه آمدند و دست دشمن را قطع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه عناوین روشن استکبار در برتری‌جویی و خوی سلطه‌طلبی است، گفت: انقلاب اسلامی مبانی دارد که با راهنمایی امام راحل شکل گرفت، یکی از اصول انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و دلیل مهم آن این است که مردم با روحیه استکبارستیزی آمریکا را از کشور اخراج کردند.

* انقلاب اسلامی اگر بخواهد در امان باشد باید به مبنا و اصول این انقلاب پایبند باشد اگر غیر از این باشد دیگر انقلاب اسلامی نیست و می‌شود حکومت

ولی‌نژاد بیان کرد: مبنای انقلاب اسلامی قطع دست دشمن از این کشور بود انقلاب اسلامی نمی‌تواند و نباید از مبانی خود دست بردارد، خیلی‌ها تلاش کردند انقلاب اسلامی تغییر پیدا کند برخی شخصیت‌ها چنین دیدگاهی داشتند اما مبنای امام این بود آمریکا تا زمانی که خوی استکباری دارد نمی‌توان با او مدارا کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی اگر بخواهد در امان باشد باید به مبنا و اصول این انقلاب پایبند باشد اگر غیر از این باشد دیگر انقلاب اسلامی نیست و می‌شود حکومت؛ حکومت به معنای این است که خارج از مرز خودمان حرکت نکنیم و در قلمرو خودمان باشیم اما انقلاب اسلامی یک اندیشه و فکر است که مرز ندارد و در دنیا می‌توان آن را تبلیغ کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار جزو اندیشه انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه استکباری، ظلم و ستم می‌جنگد، بشر اساسا به دنبال عزت‌خواهی است و تحقیر را دوست ندارد از حقارت گریزان است اما بخشی از انسان‌هایی که زیر بار حقارت می‌روند تسلیم زور می‌شوند.

ولی‌نژاد با اشاره به جریان نفوذ بیان کرد: معمولا دشمن در لباس دوست ظاهر می‌شود، پنهان عمل می‌کند و دقیقا دلواپسانه ظاهر می‌شود اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند نفوذ مرز ندارد، گاهی نفوذ روی افراد، برنامه‌ها و سیاست‌ها است که از آن غفلت می‌شود و از آن دچار خسارت شده و آسیب دیدیم.

وی گفت: به دلیل اینکه رهبری اندیشمند و حکیم داریم کمک کردند که انقلاب به انحراف کشیده نشود، وفاداری ملت به ولایت باغ شده تا این انقلاب از گزند خطرات آسیب نبیند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول