اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دانش‌آموزان در پویش «به یاد حاج‌ قاسم»

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سمنان گفت: گروه‌های جهادی انصارالمهدی(عج) در این ایام با طرح «به یاد حاج‌ قاسم» روی لباس‌هایشان به فعالیت‌های مؤمنانه ادامه دادند.

دانش‌آموزان در پویش «به یاد حاج‌ قاسم»

محمدرضا‌ عرب‌پور مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار کرد: قبل از فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان سمنان، برنامه‌ریزی شد که از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در ایده‌ها و ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی عزیز استفاده کنیم.

وی درباره اقداماتی که برنامه ریزی و انجام شده، بیان کرد: تاکنون در حوزه‌های پویشی ـ جریان‌سازی،گفتمانی ـ تبیینی فعالیت کرده‌ایم؛ همچنین جلسات مجازی به ‌صورت زنده برگزار شد تا دانش‌آموزان بتوانند از محتوای این جلسات با استفاده از پلتفرم شاد و نرم‌افزارهای مجازی دیگر استفاده کنند.

عرب‌پور درباره فعالیت‌هایی که در حوزه‌های پویشی ـ جریان ساز انجام شده، خاطرنشان کرد: آغاز فعالیت ما در این حوزه، آماده‌سازی یک سرود برای دانش‌آموزان و فراخوانی برای ساخت دابسمش با این سرود بود که بالغ بر350 دانش‌آموز در این طرح مشارکت کردند که به عنوان کاری زیبا در قالب «بچه‌های حاج‌ قاسم» در شبکه‌ پویا، شما و شبکه‌های استانی سمنان پخش شد.

مسؤول انجمن اسلامی دانش‌آموزان سمنان ادامه داد: همچنین گروه‌های جهادی انصارالمهدی(عج) فعال سمنان در این ایام  با طرح «به یاد حاج‌ قاسم» روی لباس‌هایشان به فعالیت‌های مؤمنانه ادامه دادند؛ از جمله کارهای دیگری که توسط دانش‌آموزان به آن اهتمام ورزیدیم، برپایی هیأت انصارالمهدی(عج) و اجرای سرود تولیدی دانش‌آموزان بود که در حوزه های مختلف پخش شد.

وی در خصوص فعالیت‌های دختران انجمن اسلامی سمنان در اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، گفت: سه محتوای پادکستی توسط دختران گروه رسانه‌ای حنیفا به اسم «پناه» آماده شد.

ویژه‌نامه مرد میدان را همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول