اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پوشش بیش از ۴۶ هزار نفر و بالغ بر ۸ هزار مکان در طرح ناظران سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که طرح ناظران سلامت هلال احمر در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود، گفت: در این طرح تاکنون بیش از ۴۶ هزار نفر از هموطنان و بالغ بر ۸ هزار مکان از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

پوشش بیش از  ۴۶ هزار نفر و بالغ بر  ۸ هزار مکان در طرح ناظران سلامت

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ملارد اظهار کرد: پس از اجرای موفق طرح آمران سلامت در استان تهران، با دستور رئیس جمعیت هلال احمر و در راستای همکاری با وزارت بهداشت و بسیج، طرح ناظران سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تهران آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح از سوم آذرماه آغاز و همچنان ادامه دارد به حضور اعضای جوان هلال احمر استان تهران در این طرح اشاره کرد و گفت: تا ۱۲ دی ماه سال جاری، بالغ بر ۲ هزار و ۲۷۸ عضو جوان که ۹۱۲ نفر از آن‌ها آقا و یک هزار و ۳۷۵ نفر از این اعضاء خانم بودند، در قالب یک‌هزار و ۳۳۹ تیم و در کنار کارشناس دیگری از ادارات بهداشت هر شهرستان حضور فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تا این لحظه ۸ هزار و ۸۰۹ مکان از جمله مجتمع‌های مسکونی یا اصناف توسط اعضای تیم های طرح ناظران سلامت تحت پوشش قرار گرفته است و ۴۵ هزار و ۹۹۷ نفر از هموطنان از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

فتحی عنوان کرد: ۶ هزار و ۵۷۶ نفر روز در تیم های مراقبتی، ۷۶۸ نفر روز در تیم‌های حمایتی، به ادارات و شبکه‌های بهداشت و بسیج در سطح شهرستان‌های استان تهران و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت داشته‌اند که اهداف این طرح و نحوه فعالیت این تیم‌ها، بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ثبت گزارش رعایت و یا عدم رعایت این پروتکل‌ها در سطح اماکن مختلف و اصناف همچنین ارائه نکات آموزشی و پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از اجرای طرح‌های مختلفی همچون آمران سلامت و ناظران سلامت  که با هماهنگی قرارگاه شهید سلیمانی انجام گرفته است همچنین با اعمال محدودیت‌هایی که در روزهای اخیر اجرا شد، شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا هستیم که روز به روز نیز کمتر شده است و امیدواریم بزودی خبر نابودی این ویروس را در سراسر دنیا و علی الخصوص میهن بشنویم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول