اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سرقت کابل‌های برق، علت خاموشی گردنه اسدآباد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه سرقت تجهیزات برق علت خاموشی در گردنه اسدآباد است گفت: با نیروی انتظامی برای افزایش گشت‌ در خصوص مقابله با سرقت تجهیزات روشنایی مسیر‌های ارتباطی استان مکاتبه کرده‌ایم.

سرقت کابل‌های برق، علت خاموشی گردنه اسدآباد

صفر صادقی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در چند روز اخیر علت خاموشی قسمتی از محور گردنه اسدآباد نیز سرقت تابلو‌های برق بوده که خوشبختانه با تلاش مستمر نیرو‌های راهداری، مشکل این محور برطرف شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات روشنایی مسیر‌های ارتباطی گرانقیمت هستند ادامه داد: هر ترانس برق مربوط به این مسیر‌ها ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، ضمن اینکه تهیه آن‌ها نیازمند اعتبار قابل توجه و تامین آن‌ها نیز در شرایط فعلی دشوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه سرقت علائم و تجهیزات ایمنی از جمله ترانس و کابل‌های برق از شبکه روشنایی جاده‌های استان برای این اداره‌کل به یک دغدغه تبدیل شده است اظهار کرد: وجود سیستم‌های روشنایی در مسیر‌های ارتباطی کیفیت آن‌ها را افزایش می‌دهد و به رانندگی ایمن به ویژه در مسیر‌های آزادراهی که دارای تردد زیاد خودرو و نقاط مه‌گیر و کولاک‌گیر هستند، کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: با نیروی انتظامی برای افزایش گشت‌ در خصوص مقابله با سرقت تجهیزات روشنایی مسیر‌های ارتباطی استان مکاتبه کرده‌ایم، ضمن اینکه به نیرو‌های خود در بخش راهداری نیز برای گشت‌زنی مستمر در این خصوص دستور داده شده است.

صادقی‌راد خاطرنشان کرد: این اداره‌کل علاوه‌ بر جایگزینی علائم سرقت شده، پیگیری قضایی در برخورد با متخلفان و فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از این اقدام مجرمانه را مورد توجه ویژه قرار داده که در این زمینه از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده سرقت و یا خرید و فروش علائم جاده‌ای، مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا تلفن ۱۴۱ گزارش دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول