اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«یگان ویژه» نوک پیکان مقابله با توطئه‌ و فتنه‌ها است

فرمانده یگان‌‌های ویژه ناجا گفت: پلیس خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و یگان ویژه همیشه در نوک پیکان مقابله با توطئه‌ و فتنه‌ها بوده است.

«یگان ویژه» نوک پیکان مقابله با توطئه‌ و فتنه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی"، با اشاره به محبوبیت و نفوذ این مرد بزرگ در دل های مردم، اظهار داشت: آنچه باعث شد سپهبد شهید در بین اقشار جامعه محبوب و عزیز شود، تنها عشق به ولایت، حرکت در مسیر ولایت و اطاعت محض از فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بود، اکنون این وظیفه ماست که با حرکت در مسیر ولایت از راه شهدا پاسداری و همواره مراقب باشیم طعمه نفوذ دشمنان نشویم.

وی بیان کرد: امنیت در جهان امروز از چنان ارزش و جایگاه والایی برخوردار است که تمام جنبه های علمی، اقتصادی و تجاری را تحت پوشش قرار می دهد؛ حتی عمل به تکالیف اسلام نیز نیازمند امنیت است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: پلیس خط مقدم برخورد با فتنه ها و ناهنجاری های اجتماعی است و یگان ویژه همیشه در نوک پیکان مقابله با توطئه ها و فتنه ها بوده و این مجموعه با بصیرت و تشخیص به موقع در هرکجا که نیاز به حضورش احساس شده، با قدرت وارد صحنه شده است.

سردار کرمی افزود: با آمادگی عملیاتی، علمی- بصیرتی، مرتفع کردن نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت، برنامه آینده خود را تنظیم خواهیم کرد تا همچون گذشته، با اقتدار توأم با رأفت اسلامی برای برقراری نظم و امنیت گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های نوین، مستمر و کارآمد حافظان نظم و امنیت برای دستیابی به توانمندی همه جانبه به منظور اجرای بهینه ماموریت های محوله و خطیر ناجا بیان کرد: هر چه میزان آمادگی و توانمندی پلیس ویژه در ابعاد مختلف جسمی و روحی بالاتر باشد، به همان میزان نیز قادر به ورود مقتدرانه در مواقع بحران و ماموریت های ذاتی و غیر ذاتی خواهیم بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: همه ما در جهت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می داریم و امیدواریم در این لباس سربازی، خدمتگزاران خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول