اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

عضو جهاد اسلامی: شهید سلیمانی مهارت جنگی رزمندگان فلسطینی را بالا برد

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام اینکه محور مقاومت گسترده‌تر خواهد شد، تصریح کرد شهید سلیمانی نقش مهمی در بالا بردن مهارت جنگی و شایستگی رزمندگان مقاومت در فلسطین داشت.

عضو جهاد اسلامی: شهید سلیمانی مهارت جنگی رزمندگان فلسطینی را بالا برد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، محور مقاومت که از ایران تا عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین امتداد دارد گسترده‌تر خواهد شد، ضربه سخت و نهایی را به دشمن صهیونیستی وارد خواهد کرد و آن را ریشه‌کن می‌کند.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، وی افزود، پیروزی انقلاب اسلامی ایران منجر به ایجاد یک «مقاومت مؤثر» شد و آرزوی دشمن برای سیطره مطلق بر منطقه را از بین برد.

العجوری در ادامه تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی برنامه‌ها را تنظیم و کاستی‌ها و نیازها را مرتفع کرد و شایستگی و مهارت جنگی رزمندگان مقاومت در فلسطین را بالا برد.

سران گروه‌های فلسطینی هم دیروز (یکشنبه) با برگزاری نشستی در نوار غزه به مناسبت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند، این شهید سدی غیرقابل نفوذ در برابر توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی ایجاد کرد و راهش تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول