اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمایه‌گذاری بر روی کشتی مانع هزینه‌کرد برای مقابله با مواد مخدر می‌شود

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری روی ورزشی مثل کشتی مانع از هزینه کردن در آینده برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر می‌شود، گفت: کشتی را باید به‌عنوان یکی از راه‌های غنی سازی اوقات فراغت کودکان مدنظر داشت.

سرمایه‌گذاری بر روی کشتی مانع هزینه‌کرد برای مقابله با مواد مخدر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا دبیر که به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی و روز جوانمردی و فتوت در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد حضور یافته بود، ضمن تشکر از زحمات چندساله مدیریت شهری مشهد طی سال های اخیر، اظهار کرد: شوراهای شهر و شهرداری‌ها از فرصت بسیار عالی و کم‌نظیری برای کمک به ورزش برخوردارند؛ فرصتی که حتی خیلی از دستگاه‌های متولی ورزش از آن برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه کشتی از ورزش ایران بزرگتر بوده و این واقعیتی غیرقابل انکار است، گفت: کشتی، تنها ورزشی است که در فرهنگ ما جای دارد، همه با آن خاطره داشته و ریشه در سبقه تاریخ ایران زمین دارد.

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استاد «حمید توکل» که در جلسه علنی شورای شهر حضور داشت، تصریح کرد: وی یکی از بااخلاق‌ترین و شریف‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران هستند.

دبیر در ادامه افزود: کشتی مشهد طی سال های اخیر تحولات بسیار خوبی داشته و از اثرات حمایت‌های صورت گرفته، می‌توان به حضور دو کشتی‌گیر مشهدی در اردوی تیم ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری روی ورزشی مثل کشتی مانع از هزینه کردن در آینده برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و ساخت کمپ‌های نگهداری می‌شود، تصریح کرد: کشتی را باید به‌عنوان یکی از راه‌های غنی سازی اوقات فراغت کودکان مدنظر داشت.

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مشهد جزو شوراها و شهرداری های موفق در کشور هستند، اظهارکرد: فدراسیون کشتی آماده همکاری و تعامل با مدیریت شهری مشهد است و شورای شهر می‌تواند در مصوبات خود این فدراسیون را مکلف به انجام اقدامات مختلف کند؛ دستگاه‌های دیگری چون آموزش و پرورش نیز می‌توانند با نقش‌آفرینی موجب افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات مشترک شوند تا کشتی مشهد را بیش از پیش احیا کنیم.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول