اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من|تداخل در شرح وظایف مانع شکل‌گیری شورای فرهنگ عمومی مستقل در مرکز استان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص نبود شورای فرهنگ عمومی مستقل در مرکز استان گفت: بعضی از کارها ممکن بود در شرح وظایف افراد تداخل ایجاد کند و بی‌نظمی به وجود بیاورد و نتوانیم از ظرفیت موجود به درستی بهره ببریم.

فارس من|تداخل در شرح وظایف مانع شکل‌گیری شورای فرهنگ عمومی مستقل در مرکز استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه «ضرورت تأسیس شورای فرهنگی عمومی در شهرستان شهرکرد» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس این موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در مرکز استان اداره فرهنگ و ارشاد وجود ندارد و طبیعتا هنگامی که اداره‌ای نباشد دبیرخانه به وجود نمی‌آید، گفت: قبل از اینکه شورای فرهنگ عمومی فعالیت خود را شروع کند باید دبیرخانه‌اش به وجود بیاید و در مرکز استان هم چون بخش‌نامه بوده و سراسر استان ادارات تعطیل شده باعث شده اقدامی در این خصوص صورت نگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعضی از کارها ممکن بود در شرح وظایف افراد تداخل ایجاد کند و بی‌نظمی به وجود بیاورد و نتوانیم از ظرفیت موجود به درستی بهره ببریم ضمن اینکه امام جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در استان رییس شورا هستند و اینکه ما رییس شورای شهرستان را چه کسی بگذاریم خودش یک مسئله است.

عبدالعلی ارژنگ گفت: علیرغم اینکه قصد داشتیم جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت مستقل در مرکز استان برگزار شود اما طبق دستورالعمل‌های ابلاغی شورای فرهنگ عمومی مستقل ندارد و جلساتی که مربوط به شهرستان هستند با حضور فرماندار برگزار می‌شود تا این کمبود در سطح استان جبران شود و شهرستان مرکز استان نیز در جلسات استان مطرح شود.

انتهای پیام/3339/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول