اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

توزیع 5 هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی توسط بسیج کارگری و کارفرمایی/100 جهیزیه به نوعروسان رسید

در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در قالب طرح کمک مؤمنانه مزین به نام این شهید بزرگوار 5 هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج کارگری و کارفرمایی در تهران توزیع شد.

توزیع 5 هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی توسط بسیج  کارگری و کارفرمایی/100 جهیزیه به نوعروسان رسید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی توسط جامعه بسیج کارگری و کارفرمایی استان تهران برگزار شد.

این مراسم که با حضور مقامات سازمان بسیج مستضعفین از جمله سردار سلیمانی به همراه  تعدادی از نمایندگان کارخانجات استان تهران برگزار شد، شاهد توزیع 5 هزار بسته کمک معیشتی مزین به نام سردار دل‌ها در میان اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان تهران بود.

در قالب این مراسم همچنین، 100 بسته جهیزیه نیز به نوعروسان اقشار ضعیف اختصاص یافت.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم حضور داشت.

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم طی سخنانی گفت: دی ماه سال جاری مصادف است با ایام گوناگونی از جمله سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین چهلمین روز به شهادت رسیدن دکتر محسن فخری‌زاده و درگذشت عمار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی است.

وی تأکید کرد: جامعه بسیج و مردم ایران با برگزاری مراسم برای یادبود در تکریم و تجلیل مقام شهدای عزیز و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بر آمادگی خود برای برداشتن گام‌های بلند در گام دوم انقلاب تأکید دارد.

سردار سلیمانی گفت: اگر به تاریخ 250 سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، روند تحولات جهان اسلام با دخالت نظام سلطه و لشکرکشی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نه یکبار و دوبار، لشکرکشی‌های مستمر و طولانی و با تحقیر جهان اسلام و تحمیل اراده نظام سلطه بر ملت‌های مسلمان و غارت منابع کشورهای اسلامی و ثروت‌های آنها و با به بند کشیدن ملت‌های مسلمان بوده‌ایم و کمتر اتفاق خوشایندی را در این دوره شاهد بوده‌ایم، برجسته‌ترین این اتفاقات ایجاد یک دولت جعلی و صهیونیستی بوده است. با پیروزی انقلاب اسلامی و به صحنه آمدن ملت بزرگ ایران البته این مسیر تغییر کرد.

سردار سلیمانی گفت: ‌انقلاب اسلامی در منطقه حساس اتفاق افتاد و ویژگی که ملت ایران را از دیگر ملت‌های مسلمان متمایز کرده آن است که فرهنگ عاشورا تا عمق جان این ملت نفوذ کرده است به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان و ظرفیت در مقابل این انقلاب و ملت بزرگ ایران به میدان آمده است. انقلاب ایران باعث شد تا دریچه‌های امید به آزادی در دل ملت فلسطین هم ایجاد شود و آنها برای رسیدن به آزادی یک مبارزه جدید را آغاز کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب شرایط به گونه‌ای تغییر کرد که در حالی که رژیم صهیونیستی در سال 1967 طی یک جنگ 6 روزه ائتلاف ارتش‌های کشورهای عربی را شکست داده بود، در جنگ با لبنان به قدری با بحران مواجه شد که یک خط هوایی بین یونان و رژیم صهیونیستی شکل گرفت تا مهمات این رژیم تأمین شود. تا پیش از این رژیم صهیونیستی سالگرد پیروزی بر کشورهای عربی را جشن می‌گرفت، اما پس از شکست در مقابل حزب‌الله لبنان دیگر این جشن به فراموشی سپرده شد.

سردار سلیمانی گفت: تحرکات اخیر اسرائیل و برخی رژیم منطقه فقط در حد یک دست و پا زدن است که یک موجود در حال نابودی تقلا می‌کند.

وی همچنین دلیل شکست ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا را راهبرد مقاومت ملت ایران دانست و گفت: ترامپ در حالی شکست خورد که نسبت به دور قبلی خود رأی بیشتری آورده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر ترامپ می‌توانست با یک مسؤول ایرانی حتی یک عکس بگیرد، ممکن بود چه بسا بتواند از این کارزار انتخاباتی پیروز بیرون آید.

در خاتمه این مراسم همچنین از خانواده دو شهید مدافع حرم دو شرکت خودروسازی بزرگ کشورمان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول