اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه خبرداد.

استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادسرای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، مهدی قنادی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تفاهم بین دادسرای عمومی و انقلاب و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اظهار داشت: طبق این توافق همکاری، نماینده ثبت اسناد و املاک در دادسرا جهت انجام امور ثبتی مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پیش از اجرای این طرح، افرادی که در دادسرا که به جهاتی مانند توثیق وثیقه نیاز به توقیف ملک، و یا به هر دلیلی نیاز به رفع توقیف اسناد داشتند، بایستی ترددهای زیادی بین دادسرا و نواحی اداره ثبت اسناد داشته باشند.

مسئول روابط عمومی دادسرا یادآور شد: با استقرار این نماینده که در راستای تکریم ارباب رجوع انجام گرفت، دیگر نیازی به تردد این افراد بین دادسرا و ادارات ثبت اسناد نیست و کاهش رفت و آمدها و هزینه را برای آن‌ها بدنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شرایط کنونی هم که بیماری کرونا همچنان شیوع دارد، اجرای این طرح به نوعی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد مراجعین خواهد بود.

قنادی تسریع و تسهیل در امر توقیف و رفع توقیف اسناد و بدون خروج مراجعین از دادسرا را از مزیت‌های اجرای طرح استقرار نماینده ثبت اسناد در دادسرای کرمانشاه اعلام کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول