اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

700 اثر به دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» ارسال شد/ فعالان مجازی در «مکتب سلیمانی» سربازی کنند

مسوول فضای مجازی استان گلستان از ارسال 700 اثر در بخش‌های تخصصی و مردمی به دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» خبر داد.

700 اثر به دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» ارسال شد/ فعالان مجازی در «مکتب سلیمانی» سربازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا روشنی ظهر امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» که در حسینیه عاشقانه ثارلله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره به صورت سراسری برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی فعالان فضای مجازی قرار گرفت، و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ۴۰ نفر در بخش‌های مختلف تخصصی و مردمی برگزیده شدند.

وی از فعالان مجازی خواست تا در «مکتب سلیمانی» سربازی کنند و تصریح کرد: رویکرد این جشنواره ارائه تولیدات فاخر در فضای مجازی است که در زمینه انقلابی‌گری و مکتب سلیمانی تولیدات خوبی به جشنواره ارسال شد.

مسوول فضای مجازی استان گلستان از بسیج به عنوان پیکره نظام اسلامی یاد کرد و افزود: بسیج نقش اساسی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته و قدرت نظام است.

روشنی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی باید مقتدرانه و هوشمندانه در این عرصه فعالیت کنند، ابراز کرد: با حرکت موثر فعالان فضای مجازی می‌توان روز به روز فتوحات و موفقیت‌های بزرگی در مقابله با دشمن به دست آورد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم به جنگ انقلاب اسلامی آمده است، گفت: باید همواره هوشیار باشیم و در جبهه و عرصه فضای مجازی روشنگری کنیم تا دشمنان از طریق شبهه افکار عمومی را به انحراف نکشند، نقش فعالان فضای مجازی در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.

جشنواره بچه‌های حاج قاسم در دو بخش تخصصی و مردمی برگزار شد، تولیدات تخصصی در بخش بازی نرم‌افزار، موبایل، پوستر، کلیپ، نماهنگ، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و انیمیشن به داوری گذاشته شد و در بخش مردمی آثار نقاشی، شعر و دلنوشته مورد ارزیابی قرار گرفت و برگزیدگان آنها مشخص و معرفی شدند در این مراسم از فعالان برتر فضای مجازی نیز تجلیل شد.

این مراسم با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، رضا روشنی مسوول فضای مجازی استان و تعدادی از مسوولان و فعالان عرصه روابط عمومی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول