اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کاهش فزاینده ذخایر خونی خراسان رضوی/هم‌استانی‌ها لطفا خون دهید

با کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها بدلیل سرما و برودت هوا و شیوع بیماری کرونا، آمار ذخیره خون استان رو به کاهش است.

کاهش فزاینده ذخایر خونی خراسان رضوی/هم‌استانی‌ها لطفا خون دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است لذا این سازمان از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست نمود تا با حضور در پایگاه‌های اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره آمده است با کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها بدلیل سرما و برودت هوا و شیوع بیماری کرونا، آمار ذخیره خون استان رو به کاهش است.

در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

روابط عمومی انتقال خون استان با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام نمود که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی‌آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید –پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم¬آباد-پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 می باشند. پایگاههای امام رضا (ع) در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

ساعت پذیرش پایگاهها در نوبت صبح از 45/7 الی 45/12 و در نوبت عصر از 30/14 الی 45/18 است. در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون، نیاز به همه گروه‌های خونی تأکید شده و با پوزش از داوطلبانیکه بدلیل کمبود امکانات پایگاهها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند، از شکیبایی و همکاری اهداکنندگان قهرمان خون تقدیر و تشکر گردیده است."

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول