اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۸۳/ شهید سعید درویشی: شهادت یک افتخار است نه یک اتفاق

شهید سعید درویشى در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران مبادا از مبارزه در جبهه حق علیه باطل غافل شوید و بدانید که شهادت یک افتخار است نه یک اتفاق.

۱۰۸۳/ شهید سعید درویشی: شهادت یک افتخار است نه یک اتفاق

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سعید درویشی:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

همانا خدا کسانى را که در راهش نبرد مى‌کنند و در مقابل دشمن مانند آهن صف مى‌بندند دوست مى‌دارد.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان انقلاب اسلامى ایران و با درود و سلام بر یگانه منجى عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و با درود و سلام بر نایب بر حقش امام خمینى و با درود و سلام بر تمامى شهداى راه الله و تمام رزمندگان جان بر کفى که شبانه‌روز خود را در خدمت خدا و اسلام قرار مى‌دهند.

پروردگارا این خواست توست که زمین از فتنه پاک شود. خدایا تو مى‌خواهى زمین از هر گونه ظلم و بیداد و بى‌عدالتى پاک شود. بارالها خواست تو این است که ظالمین از روى زمین محو و نابود شوند. پروردگارا تو خود گفتى و یرید انمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و خدایا این خواست توست مستضعفین زمین بر مستکبران غلبه کنند و وارثین زمین شوند. تو خود این وعده را داده‌اى که زمین را در اختیار مستضعفانت قرار دهى و نسل ظلم و ظالمین را از روى زمین ریشه کن کنى.

 بارالها پس طولى نمى‌کشد که ان شاءالله این وعده با همت مسلمین و مستضعفین تحقق مى‌یابد؛ پروردگارا این جنگ نیز هم اکنون خود امتحانى است که پیش آورده‌اى و ما هم براى اینکه به دستورات تو عمل کنیم به سوى جبهه‌هاى نبرد عزیمت کردیم. ما امیدواریم از این امتحان تو پیروز و سرافراز به در آییم. برادرانم مبادا غافل شوید. شهادت یک افتخار است نه یک اتفاق.

عزیزانم این امام امت، حسین زمان است و نایب بر حق امام زمان(عج) است مبادا فراموش کنید همیشه و در همه حال به یاد خدا باشید و امام را دعا کنید این روز ها نیز همان روزهاى عاشورا است. همان روزهایى است که یاران خالص اباعبدالله الحسین(ع) شناخته مى‌شوند. عزیزانم مبادا بی‌تفاوت از کنار مسائل جبهه و جنگ عبور کنید و به قول اماممان پیرو ولایت فقیه باشید تا به این مملکت و اسلام ضربه وارد نشود.

در پایان از همه برادران و دوستان و آشنایان حلالیت مى‌طلبم و امید عفو و بخشش از همه شما عزیزانم را دارم، پدر و مادر عزیزم شما هم مرا حلال کنید و ببخشید که نتوانستم فرزند خوبى براى شما باشم و نتوانستم به وظایف شرعى خود عمل نمایم. در شهادتم زیاد ناراحت نشوید زیرا که من به راه حسین زمان رفتم.

خواهران و برادران عزیز و گرامی‌ام مرا حلال کنید که نتوانستم براى شما هم برادر خوبى باشم و از خدا براى من طلب مغفرت کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول