اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درددل یک مربی ووشو ؛ برنج خانه‌ام را فروختم تا شاگردانم را به مسابقات ببرم/ دعوت اولین شاگردم به اردوی تیم ملی

رئیس هیأت ووشو شهرستان دنا با اشاره به این‌که تاکنون حمایت چندانی از مسؤولان صورت نگرفته و تمامی هزینه‌ها به دوش خودمان است گفت: قادر به تأمین هزینه‌های حضور در تمرینات و مسابقات نبودیم مجبور شدم برنج خانه‌ام را بفروشم تا شاگردانم را به مسابقات ببرم.

درددل یک مربی ووشو ؛  برنج خانه‌ام را فروختم تا شاگردانم را به مسابقات ببرم/ دعوت اولین شاگردم به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سه الی چهار سال اخیر مدال‌های قهرمانی بسیاری به کارنامه‌اش اضافه شد که باید بخش بسیار زیادی از آن را مرهون تلاش‌های هیأت ووشوی شهرستان دنا بود.

به گزارش فارس محمد شکری متولد سال ۱۳۷۰ از شهر پاتاوه در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد و از همان کودکی عشق فراوانی به ورزش داشت و در سن ۱۰ سالگی ورزش وشو را شروع و با پشتوانه‌ای که داشت توانست در سال ۸۵ شالبند مشکی را از آن خود کند و تنها یک سال پس از آن موفق به دان ۱ وشو شود و سپس دان ۲ را با موفقیت به پایان برساند و در این مدت در باشگاه‌های مختلف استان به تمرین پرداخت تا اینکه توانست در سال ۹۵ دان ۳ ووشو را کسب کند.

لشکری این بار عزم خود را جزم کرده بود برای محقق کردن آرمانهایی که در سر داشت پس بنابراین کار مربی‌گری را شروع کرد و با پنج شاگرد قد و نیم قد کار خود را در زمینه مربیگری ووشو شروع کرد.

محمد لشکری مربی قهرمان پرور وشو شهر پاتاوه در گفت‌وگو با فارس گفت: با عشقی که از همان کودکی به ورزش ووشو داشتم توانستم با سختی‌های فراوان موفق به اخذ درجه مربیگری شوم و بلافاصله در همان سال ۹۵ کلاس‌های ووشو را در شهر و بخش پاتاوه شروع کنم و تنها دو ماه از شروع کلاسهایم نگذشته بود که توانستیم در مسابقات قهرمانی کشور در  بوشهر ۷مدال طلا،۲مدال نقره و۱مدال برنز را به ارمغان بیاوریم.

کسب ۱۰ قهرمانی کشوری که در استان‌های مختلف

وی افزود: در مجموع تیمی قهرمان شویم که این قهرمانی باعث شد مردم شهر و دیارم بیشتر به من اعتماد کنند که این اعتماد باعث شد تعداد شاگردانم  زیادتر شود ولی این پایان قهرمانی تیم من نبود و توانستیم  ۱۰ قهرمانی کشوری که در استان‌های مختلف برگزار می‌شد را  از آن خود کنیم و همچنین در بخش قهرمانی انفرادی در شهرها و استان های مختلف کشور رتبه‌های خوبی کسب کنیم.

لشگری عنوان کرد: در مورد قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی‌هایی که گرفته‌ایم اگر بخواهم بگویم باید چندین ساعت حرف بزنم ولی این همه قهرمانی و عناوین مختلف که کسب کرده‌ایم تا کنون به جز اداره ورزش و جوانان و سپاه از سوی ارگان و نهادی دیگری هیچ گونه حمایتی صورت نگرفته تنها گاهی با یک عکس یادگاری کار خود را تمام شده می‌دیدند.

برنج خانه ام را فروختم تا شاگردانم را به مسابقات ببرم

بارها مسابقات قهرمانی در استان‌های مختلف داشتیم ،تیم از لحاظ روحی وروانی و جسمانی کاملا آماده بود ولی متاسفانه بحث هزینه ایاب و ذهاب و غذا که به میان می‌آمد  ما به مشکل بر می‌خوردیم و این جا بود که چشم انتظار یاری و کمک مسؤولان بودیم که متاسفانه کسی یاریگر ما نبود و من برای رفتن به مسابقات مجبور می شدم برنج خانه خودمان را بفروشم تا بتوانم شاگردانم را به مسابقات ببرم.

نتیجه زحماتم جواب داد و اولین شاگردم به اردوی نوجوانان تیم ملی دعوت شد

 با لطف خدا در سال ۹۸یکی از شاگردانم به اردوی نوجوانان تیم ملی دعوت شد و باعث شد انگیزه بیشتری پیدا کنم و امسال هم لطف خدا شامل حال من شد و تلاش شاگردانم باعث شد که امسال دو تا از شاگردانم به تیم لیگ برتری راه یابند که این مهم هنوز اول کار و راه من است و تا قهرمانی شاگردانم در جهان ادامه خواهم داد.

 

 

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول