اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک‌های مؤمنانه و اقلام ورزشی آماده توزیع بین ووشوکاران گافر و پارامون/ رئیس فدراسیون ووشو عازم بشاگرد شد+فیلم و عکس

رئیس و نائب‌رئیس فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران با همراهی رئیس هیأت ووشو هرمزگان به‌منظور بازدید و دیدار با ووشوکاران بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد و همچنین توزیع کمک‌هاى مؤمنانه صبح امروز عازم این منطقه محروم شدند.

کمک‌های مؤمنانه و اقلام ورزشی آماده توزیع بین ووشوکاران گافر و پارامون/ رئیس فدراسیون ووشو عازم بشاگرد شد+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر صدیقى رئیس فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران به اتفاق حسین اوجاقى نائب‌رئیس این فدراسیون با همراهی علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان به‌منظور بازدید و دیدار با ووشوکاران بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد و همچنین توزیع کمک‌هاى مؤمنانه که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان تهیه شده است صبح امروز عازم این منطقه محروم شدند.

این اقدام به‌عنوان چهارمین و آخرین برنامه هیأت ووشو هرمزگان به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانى و یاران باوفاى ایشان انجام می‌شود.

 

 

رئیس فدراسیون ووشو قرار است ضمن دیدار با ووشوکاران بشاگرد و گافر، لباس‌هاى تیم ملى ووشو را جهت ایجاد انگیزه در این ورزشکاران به آنان تقدیم کند. حضور در جلسه شوراى ورزش و جوانان بشاگرد از دیگر برنامه‌هاى امیر صدیقى و هیأت همراه در منطقه است.

تشریح سفر به بشاگرد توسط رئیس هیأت ووشو هرمزگان

علیرضا بهرمن به سفر رئیس و نائب‌رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به هرمزگان و شهرستان بشاگرد اشاره کرد و گفت: امید است این سفر فتح بابی شود تا دیگر رؤسای فدراسیون‌ها هم جهت توسعه ورزش تحت امر خود به بشاگرد بیایند تا حدأقل دین خود را نسبت به ورزش بشاگرد ادا کنند. این سفر به‌منظور حضور مسؤولان فدراسیون در جمع ووشوکاران بشاگردی و همچنین برگزاری مجمع سالیانه هیأت ووشو هرمزگان انجام مى‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانى تا پایان عمر بابرکت خویش یاور مظلومان بودند و دست مستضعفین جامعه همواره در دستان ایشان بود، تصریح کرد: سفر به بشاگرد در قالب چهارمین برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانى گنجانده شده است که ابتدا مسؤولان فدراسیون در مسیر بشاگرد در توقفى کوتاه در شهر سندرک ضمن توزیع کمک‌هاى مؤمنانه با ووشوکاران و مسؤولان این بخش دیداری خواهند داشت.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان، غباروبى گلزار شهداى گمنام شهر سردشت، دیدار با ووشوکاران بشاگرد، حضور در جلسه شوراى ورزش و جوانان در محل فرماندارى شهرستان، بازدید از سالن ووشو روستاى اهون و حضور در جمع ووشوکاران گافر و پارامون را از برنامه‌هاى سفر مسؤولان فدراسیون ووشو به بشاگرد عنوان کرد.

به گزارش فارس، چهار برنامه از سوى هیأت ووشو هرمزگان به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانى تدارک دیده شده است که تاکنون سه برنامه آن تحت عنوان غبارروبى و عطرافشانى گلزار شهدا، برگزارى مسابقات همگانى تاى‌چى در ساحل خلیج فارس و یادواره نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانى برگزار شده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول