اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

طرح نذر رهایی در فارس اجرا شد/ توزیع ۷ هزار بسته معیشتی توسط خادمین شهدا

فرمانده سپاه فجر در آئین توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در استان فارس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان، رسالت مهم خادمین شهدا است.

طرح نذر رهایی در فارس اجرا شد/ توزیع ۷ هزار بسته معیشتی توسط خادمین شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار بوعلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، گفت: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی در لباس خادم الشهدا ادامه دهنده راه شهیدان هستند و امروز گوشه ای از جهاد ایشان در موضوع کمک مومنانه و یاری رسانی به محرومان در استان فارس را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه متولی مراسم امروز کمیته خادم الشهدای استان فارس است، گفت: خادمین شهدا طی ماه های گذشته حضور چشمگیری در فعالیت های جهادی نظیر تولید ملزومات بهداشتی، ضد عفونی اماکن عمومی، تغسیل اموات، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا داشته اند و ۸۲ گروه جهادی نیز با حضور خادمین شهدا سازمان‌دهی شده اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت:  علاوه بر این، ۵۹۵ عدد بسته بهداشتی و ۱۰ عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.

وی با بیان اینکه ایمان، تعهد و عمل صالح و روحیه جهادی سه ویژگی مهم شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت از پایگاه ها و اقشار بسیج، گروه های جهادی و خادمین شهدا، خاطرنشان کرد: عملکرد مردم فارس در موضوع کمک مومنانه درخشان بوده است و این نتیجه فعالیت های صادقانه و خالصانه همه اقشار بوده است.

وی با اشاره به آغاز طرح نذر رهایی در استان فارس، گفت: با تلاش خیرین نیک اندیش و جمع آوری ۲۴ میلیارد تومان بیش از ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در قالب این طرح که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده آزاد شده و این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی و حضور بسیج در عرصه جهاد سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان آثار و نتایج بسیار خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش شیوع این بیماری داشته که در سطح کشور شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول