اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در پروژه‌های مختلف خراسان رضوی

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سرمایه‌گذاری این بنیاد در در پروژه‌های مختلف خراسان رضوی خبر داد.

سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در پروژه‌های مختلف خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پرویز فتاح در جلسه بررسی وضعیت حاشیه شهر مشهد از انسجام شکل گرفته میان نهادهای مختلف برای ساماندهی حاشیه شهر به ویژه پیگیری‌های مجدانه استاندار خراسان رضوی تقدیر کرد و گفت: باید همه برای بهبود وضع مردم مناطق حاشیه شهر بیش از پیش تلاش کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: بنیاد مستضعفان تاکنون در پروژه‌های مختلفی در خراسان رضوی سرمایه‌گذاری کرده است و آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری مشهد و سایر دستگاه‌ها این مسیر را به خصوص در مناطق کم برخوردار مشهد ادامه دهد.

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ساماندهی حاشیه شهر مشهد است

استاندار خراسان رضوی نیز از مشارکت بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی تشکر کرد و گفت:‌ برای حاشیه شهر مشهد باید برنامه منسجم اجرایی تدوین شود که وظایف دستگاه‌های متولی مشخص باشد.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به گستردگی بافت حاشیه شهر و جمعیتی که در این مناطق ساکن هستند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در این مناطق ایجاد شده که نیازمند تعامل و هماهنگی میان همه ارکان حاکمیتی در خراسان رضوی است.

وی اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی و فراهم کردن زمینه مهاجرت معکوس را از جمله مسائل مهم در جلوگیری از حاشیه‌نشینی عنوان کرد و افزود: بحث معتادان متجاهر یکی از معضلات آزاردهنده حاشیه شهر است که دستگاه‌های مسئول باید در جهت برطرف کردن آن تلاش ویژه داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی تأمین امنیت در همه شهرستان‌های این استان را یک وظیفه و تکلیف دانست و تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ساماندهی حاشیه شهر مشهد است.

معتمدیان به اقدامات ستاد فرهنگی حاشیه شهر به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد اشاره کرد و افزود: استانداری خراسان رضوی نیز ساماندهی مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد را با مشارکت و همراهی بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و همه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول