اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نبود روغن خوراکی در بازار شایسته این مردم نیست/چه کسانی دنبال نارضایتی مردمند

امام جمعه چرام گفت: نبود روغن خوراکی در بازار شایسته این مردم نیست سوال این است که چرا باید با کمبود روغن در بازار مردم تحت فشار قرار گیرند.

نبود روغن خوراکی در بازار شایسته این مردم نیست/چه کسانی دنبال نارضایتی مردمند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این مطلب که چند روز دیگر به آغاز ریاست جمهوری جوبایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا مانده است، اظهار کرد: عده‌ای خام‌فکر و خوش‌خیال آمدن جو بایدن را پایان ترامپیسم و شروع دوره جدیدی از گشایش‌های اقتصادی و سیاسی می‌دانند این در حالی است که‌ جو بایدن، نگاه‌ها و ایده‌های بس خطرناکی دارد که از هم‌اکنون برای مقابله با آن باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

امام جمعه چرام گفت: زمانی که جو بایدن در جایگاه معاون باراک اوباما قرار داشت فشار بر جمهوری اسلامی، تجزیه کشورهای محور مقاومت، جنگ های نیابتی و حمایت از صهیونیست ها در منطقه از ایده های وی بود.

وی، افزود: جوبایدن، را باید طراح تروریسم تکفیری در یک دهه اخیر دانست، اکنون قرار است از مبتکران تروریسم تکفیری و طراح تجزیه غرب آسیا و عراق، رئیس جمهور آمریکا شود بدون تردید بایدن درصدد اجرای همان طرح قدیمی خود است، البته ممکن است راهبردها و راهکارها و روش‌ها تفاوت پیدا کند اما آنچه مسلم است‌ بایدن همان بایدن ده سال قبل است و تفاوتی نکرده و نباید فریفته شعارهای دروغین او شویم.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: ایران اسلامی با توجه به ظرفیت های بالفعل وبالقوه ای که خداوند به او عطا کرده و کمبودی در زمینه ی مواد خوراکی ندارد، 40 سال تحریم کردند اما همه امکانات موجود برای زندگی مردم در بازار موجود است. 

وی گفت: وقتی گردشگران و توریست هایی از سایر کشورها وارد ایران می شوند و این نعمت های مادی گوناگون را می بینند شگفت زده می شوند.

افشار با بیان اینکه موضوع کمبود روغن خوراکی در بازار و در بعض مواقع نبود این ماده خوراکی در چند ماهه اخیر، برای استفاده مردم، شایسته این مردم نیست، خاطرنشان کرد: قطعا همان کارخانجاتی که سال های گذشته روغن مصرفی مردم را تامین می کردند وجود دارند و تولید داخل را رونق می بخشند، سوال این است که چرا باید با کمبود روغن در بازار مردم تحت فشار قرار گیرند چه عواملی بدنبال ناراضی کردن هستند.

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه نهادهای نظارتی مثل تعزیرات، ادارات صمت و دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کنند و با این عوامل برخورد قاطع کنند، افزود: مجلس شورای اسلامی با طرح سوال جدی از وزارت صمت پیگیر این موضوع باشند، قطعا هر توجیهی برای کمبود مواد غذایی مردم قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول