اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رفع تصرف ۲۳ هکتار از اراضی ملی در استان سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از رفع تصرف ۲۳ هکتار از اراضی ملی به ارزش بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

رفع تصرف ۲۳ هکتار از اراضی ملی در استان سمنان

محمداسماعیل حداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طرح چهارروزه مقابله با زمین‌خواری با هدف آزادسازی اراضی ملی در استان سمنان اجرا شد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح، ۲۳ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی به ارزشی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال که توسط اشخاص تصرف و یا تغییر کاربری شده بود، رفع تصرف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با تأکید بر جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به زمین‌های ملی، بیان کرد: تصرف اراضی ملی با هر عنوانی جرم محسوب می‌شود.

حداد تأکید کرد: طبق قانون برخورد با متخلفان و متصرفان اراضی ملی در دستور کار قرار دارد و ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع می‌شود تا این اراضی از دستبرد فرصت‌طلبان محفوظ بماند.

سارق باغ‌های سمنان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از دستگیری سارق معتاد و سابقه‌دار در شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: فرد دستگیرشده به ۱۳ فقره سرقت از باغ‌های این شهرستان اعتراف کرد.

سیدعلی میراحمدی با تأکید بر اینکه شهروندان اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت را در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: فرد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول