اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه سوء مدیریت است

امام جمعه بردسکن گفت: مشکلات اقتصادی وکمبودهای موجود مربوط به اینکه در طول انقلاب این مشکلات بوجود آمده، نیست بلکه مربوط به سوء مدیریت همین چند سال اخیر است.

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه سوء مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن،  اظهار کرد: فتنه های بوجود آمده در طول انقلاب اسلامی در دهه های 60، 70، و80،  زمینه‌ای را بوجود آورد که دشمن جسارت پیدا کند ، در 13 دی 98 سردارحاج قاسم سلیمانی ویاران اورا از ما بگیرند.

امام جمعه بردسکن با گرامیداشت یاد سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس  اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی مردم با عظمت و با شکوهی بی نظیر در چند شهر که مراسم تشییع برگزار شد، بیش از 25میلیون نفر شرکت کردند  که  دشمن را میخکوب کرد.

وی افزود: جمعیتی بیش از 50 میلیون نفر در شهرها و خیابانها یک صدا  ندا می‌زدند که انتقام خون مظلومانه شهدای مقاومت گرفته شود که سپاه  در کمتر از چند روز در 18 دی جواب دندان شکن را به دشمن داد  و با تخریب پایگاه عین العسد به دشمن فهماند که ملت   ایران با رهبری‌های مقام معظم رهبری  همواره  در مقابل دشمنان ایستاده است.

 امینی بحث برجام و بی تدبیری مسئولان اجرایی در نحوه برخورد با مسائل برجام را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اگر  پاسخ‌های دندان شکنی را درهمان روزهای اولیه جدا شدن امریکا از برجام می‌دادیم انها جسور نمی‌شدند ولی برخی با بیرون رفتن امریکا از برجام دل به اروپا خوش کردند که نتیجه این دلخوشی هم پوچ بود.

امام جمعه بردسکن در خصوص انتقام ایران از دشمن  در پی شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد:  به گفته سردار سلامی فرمانده سپاه کشور، درهمان روز 400 نقطه پایگاه‌های امریکایی را نشانه داشتیم که در صورت  جوابی پس از زدن پایگاه السعد  توسط امریکا، همه نقاط از پیش آماده شده دشمن را با خاک یکسان می‌کردیم.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ، با تقدیر از اقدامات  کادر درمانی  از مردم خواست رعایت  لازم را در مراودات خود داشته باشند. 

امینی به سفر  استاندار خراسان رضوی به بردسکن  اشاره کرد وگفت:  مدیران اجرایی شهرستان از این سفر نهایت استفاده را داشته باشند و با بیان مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف، سعی کنند خواسته‌های مردم در اولویت  برنامه‌ها قرار گیرد.

امام جمعه بردسکن پیگیری مصوبات این سفر را هم امری ضروری نام برد و افزود:  سفرهای مدیران کل ومسئولان به شهرستان زمانی جوابگو  وموثرخواهد بود که مصوبات انان مورد توجه وپیگیری شود؛ مردم بردسکن خواسته های به حقی از استاندار دارند که امید است دراین سفر مورد توجه قرار گیرد.

 

راه‌حل مشکلات، دل بستن به « آمریکای مفلوک» نیست!

امام‌جمعه مه‌ولات گفت: آمریکا بدهکارترین کشور جهان است، دل بستن به جو بایدن که پدرخوانده تروریست‌‌های تکفیری  است نشانه جهالت و نادانی است و بسیار مضحک است که کسانی با  ادعای روشنفکرانه  راه‌حل مشکلات کشور را دل بستن به " آمریکای مفلوک" می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه مه‌ولات با اشاره به اینکه مهم‌ترین مرتبه تقوا، ترک گناهان کبیره است، همه نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.

امام‌جمعه مه ولات با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، از این عالم به‌عنوان عمار ولایت و انقلاب اسلامی یادکرد و تأکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند آیت‌الله مصباح یزدی اهل علم، صفا و بصیرت بود.

وی با اشاره به عملکرد اف ای تی اف یادآور شد: عضویت در این گروه و سازمان یعنی اولاً تمام اصرار مالی و بانکی ما در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت و ثانیاً دشمن راه‌های دور زدن تحریم‌ها را شناسایی خواهد کرد، بنابراین قبول عضویت در این سازمان در یک جمله به معنای پذیرش زورگویی دشمن به‌صورت رسمی است.

اسلامی با تأکید بر اینکه راه‌حل مشکلات کشور، دل بستن به آمریکای مفلوک نیست، خاطرنشان کرد: آمریکا که خود بدهکارترین کشور جهان است چطور می‌‌تواند مشکلات ما را حل کند، ضمن اینکه دل بستن به جو بایدن که خود پدرخوانده تروریست‌های تکفیری است، از سوی برخی روشنفکرنماها به معنای جهالت آنان است.

انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول