اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سیاست شرورانه آمریکا علیه ملت ایران هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند

امام جمعه شهر اندیشه با اشاره به اینکه بایدن، ترامپ و اوباما هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همگی ادامه دهنده سیاست شرورانه آمریکا هستند، گفت: هر فرد و جناحی که امروز بر طبل مذاکره با آمریکا بکوبد، گناهکار است.

سیاست شرورانه آمریکا علیه ملت ایران هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین حسن بابائیان امام جمعه شهر اندیشه ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه سلمان فارسی اظهار داشت: این آشوب و هرج و مرج به وجود آمده در آمریکا آن روی سکه دموکراسی دروغین آمریکا است و مقام معظم رهبری نیز امروز فرمودند که به گفته یک موسسه تحقیقاتی معتبر، یکی از برنامه‌های آمریکا برای عدم رسیدن ملت ایران و ملت‌های منطقه به عزت و اقتدار آن است که این ملت‌ها روی ثبات را به خود نبینند.

وی افزود: حضور افراد شرور در عرصه مدیریت آمریکا امور مسجل است و کشور را با فساد و شرارت خود مدیریت می‌کنند و بایدن همان ترامپ، ترامپ همان اوباما، اوباما همان بوش است که این افراد هیچ فرقی باهم ندارند و قطعا با حضور بایدن نیز اتفاقی نخواهد افتاد و فرقی برای ملت ایران نمی‌کند.

امام جمعه اندیشه بیان داشت: انسان‌های شرور، زر دوست و شهوت پرست هیچ گاه سر سازش با صالحان را ندارند و یک اثر حکومت شروران ضعف اقتصادی است و امروز می‌بینیم که در برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان، مصر و سودان چه وضعیتی حاکم است اما کماکان برای آمریکا خوش رقصی می‌کنند.

بابائیان گفت: امروز قوه قضاییه به فضل الهی شروع به مبارزه با فساد و مفسدین کرده است و عده‌ای فریاد فساد سیستماتیک سر می‌دهند که باید گفت فساد سیستماتیک را در قبله آمال خود یعنی آمریکا ببینید.

وی تصریح کرد: آیا دلبستن به چنین حکومت فاسدی که به ملت ایران احترام متقابل ندارد و آیا شرطی کردن اقتصاد به رفتن فردی و آمدن دیگری عاقلانه است و هر جناح و فردی که جمهوری اسلامی بر طبل ارتباط و مذاکره با اشرار و آمریکا بکوبد، گناهکار و خیانت نابخشودنی است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول