اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ناتوانی آمریکا و انگلیس در کنترل کرونا دلیل بی‌اعتمادی به واکسن این کشورها است

مسئول گفتمان‌سازی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ناتوانی محسوس آمریکا و انگلیس در کنترل کرونا دلیل بی‌اعتمادی به واکسن آنهاست گفت: هیچ نهاد و مسئولی حق قانونی و شرعی خرید واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی را ندارد.

ناتوانی آمریکا و انگلیس در کنترل کرونا دلیل بی‌اعتمادی به واکسن این کشورها است

علی کیان مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم را بسیار مهم و راهبردی دانست و گفت: دانشجویان انقلابی که در ماه‌های اخیر در سنگرهای جهاد ضدکرونا در بیمارستانها و در تولید و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی در کنار ملت بوده اند، اکنون پس از گذشت مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز، با گوش‌های تیز و چشمان بصیر به این سخنرانی توجه کردند و پیامهای مهمی ار آنها دریافت کردند.

وی درباره پیام های مهمی که دانشجویان انقلابی از بیانات اخیر رهبر انقلاب دریافت کردند، ادامه داد: در موضوع واکسن ضد کرونا، آنچه روشن است این است ناتوانی محسوس آمریکا و انگلیس در کنترل کرونا دلیل بی‌اعتمادی به واکسن آنهاست و خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی حتی اگر در کشورهای دیگر تولید شوند و معروف به آمریکایی و انگلیسی باشند، ممنوع است و هیچ نهاد و مسئولی حق قانونی و شرعی خرید این گونه واکسن ها را ندارد. این خطی است که دانشجویان انقلابی تا مرحله کامل عمل، رصد و تعقیب خواهند کرد.

کیان تصریح کرد: در مورد برجام و مسائل منطقه ای و موشکی، تاکید رهبر انقلاب این بود که حرف امروزشان حرف آخر و تمام کننده است. پس، بعد از این سخنان، آنانی که مدعی پیروی امام(ره) هستند، روی حرف ایشان سخنی نگویند. چون متاسفانه عده ای همیشه اینکار را می کنند و به خیال خود، نمی‌گذارند حرف امام جامعه پیش رود و از سویی دیگر ریز تا درشت نارسایی های کشور را به گردن رهبری می اندازند، البته این بار، دانشجویان انقلابی با اینچنین افرادی، جور دیگری برخورد خواهند کرد و اجازه تکرار این عمل منافقانه داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تحریمها، رهبر معظم انقلاب مسئله لغو فوری همه تحریمها را از بازگشت به برجام جدا کردند و بازگشت این حق غصب شده ملت ایران را خواستار شدند، چون بارها و بارها آمریکایی ها و اروپایی ها، فقط با چند مصاحبه دروغ وعده هایی می دهند و ما در این روزها هم بشدت در معرض چنین فریبی هستیم.

مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: فرضا یک مقام آمریکایی مصاحبه می کند و وعده ای دروغین می دهد و تلویحا می گوید که ما به برجام برگشتیم، که احتمال همین هم تقریبا محال است و از الان کلی پیش شرط گذاشته اند، ولی در عمل هیچ تحریمی برداشته نمی شود، کما اینکه در دوران قبل از رئیس جمهور فعلی آمریکا این اتفاق افتاد و رئیس بانک مرکزی وقت پس از گذشت یکسال از امضای برجام ، تعبیر « تقریبا هیچ » را در مورد مزایای واقعی برجام بر زبان آورد.

کیان گفت: در این مورد، راه حل، همان خنثی سازی تحریمها با تکیه بر توان داخل است که مصادیق متعدد آن جلوی چشمان ملت بوده و به جهت تکرار و تعدد، غیر قابل انکار است.

وی اظهار داشت: همیشه پس از وعده های دروغ آمریکایی ها عده‌ای در داخل که قبله شأن آمریکاست و همان هایی که با وقایع اخیر آمریکا روسیاه تر از همیشه اند، جنجال می کنند که همه مشکلاتشان « حل شده ». و بدین صورت درصدد فریب ملت برمی آیند، بنابراین حکمت سخنان رهبر انقلاب مشخص است و دیگر نباید اجازه داد که عده ای خوش خیال و ساده اندیش؛ با نگاه خوشبینانه محض؛ منافع ملت را از بین ببرند کما اینکه در این سالها بارها و بارها چنین شده است.

مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گفت:در جمع بندی این بند از سخنان رهبری باید گفت، تاریخ برجام را از امروز به بعد باید به گونه دیگری نوشت، آنگونه که به نفع ملت باشد و دانشجویان انقلابی پای منافع ملت ایستاده اند و کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب در مورد قیام 19 دی و لزوم زنده نگه داشتن آن فرمودند، خط تحریف، قطعا شامل وقایع تاریخی مهمی مثل این هم می شود و دانشجویان انقلابی با تلاش در جهت تبیین و ثبت وقایع مهم و تولید تاریخ شفاهی و پژوهشی وقایع، در حد توان خود تلاش خواهند کرد. البته از آن مهمتر، مصادر داخلی خط تحریف است که به ملت عزیز ایران معرفی خواهند شد.

کیان اضافه کرد: نهایتا اینکه در عرصه عمل نیز سعی خواهد شد با حرکتهای مطالبه گری هوشمند و آتش به اختیار از «حصار رسانه دشمن» که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم از آن انذار دادند، رها شده و با اقتضائات امروز حرکتی مانند قیام ۱۹ دی قم را علیه سرمسئله اولویت دار امروز، که مرتجعین قبلاً انقلابی و کاخ نشینان نیاورانی هستند؛ سازماندهی کنند و با « فریاد مستضعفان »، آنها را از تخت‌های تزویر و ریا به زیر کشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول